“Lucram la categoria de lifestyle, ca o continuare a ofertei de design vestimentar. Aici gasim toate produsele care pot fi folosite intr-o casa, de la ceramica la picturi. In plus, lansam la inceputul lui martie o noua categorie de proiecte speciale in care vom prezenta proiecte si produse care ne plac, fara a fi realizate neaparat de designeri. De asemenea, ca rezultat firesc al acestor oferte noi si diversificarii produselor, vom repozitiona Molecule-F.com de la <<proudly powered by Romanian designers>> la <<proudly powered by Romanian values>>. Vom acorda si o atentie sporita promovarii si vanzarii in afara tarii”, spune Mirela Bucovicean, fondatoarea site-ului dedicat exclusiv comercializarii de haine si accesorii create de designeri romani.

Mirela Bucovicean va fi speaker in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Inainte sa lanseze Molecule-F.com a lucrat in domenii precum radio, presa scrisa, televiziune, telecomunicatii, imobiliare, dar si in marketing si publicitate, in agentii precum Saatchi& Saatchi si ulterior Headverising.

Antreprenoarea isi doreste ca din 2013 sa dezvolte site-ul sub forma de franciza, iar, cel mai probabil, pana la finalul anului va exista un site similar si in Anglia.

De asemenea, o alta tara in care Molecule-F ar putea sa se extinda sub forma de franciza este Portugalia, pentru ca astfel ar putea sa se adreseze mai multor piete, una dintre ele fiind Brazilia.

10% din vanzari sunt generate de clientii din strainatate

In prezent, circa 10% din vanzarile Molecule-F.com sunt generate de clienti din strainatate. Anul trecut, grupul care include site-ul Molecule-F, dar si operatiuni de relatii publice (Molecule PR), a avut o cifra de afaceri in jurul a 235.000 de euro.

Investitia initiala in lansarea Molecule-F.com in 2010 a fost de aproximativ 5.000 de euro, banii fiind orientati exclusiv in constructia site-lui, web design si implementare. Dupa primele sase luni investitia a fost amortizata.

Comercializeaza creatiile a aproximativ 35 de designeri

Site-ul comercializeaza creatiile a 35 de designeri romani, printre care Rhea Costa, Parlor, Elena Perseil, Lena Criveanu, Stephen Pelger, Carla Szabo, Keszeg Agnes, Lucian Broscatean sau Maria Marinescu. In general, hainele si accesoriile listate pe Molecule-F.com incep de la cateva sute si ajung la cateva mii de lei.

In primele sase luni comanda medie pe site a fost de aproximativ 100 de euro per produs , iar in prezent este in jurul a 250-250 de euro per produs. Pe de alta parte, vanzarile de haine inseamna in jur de 80-85% din cifra de afaceri, iar restul veniturilor este reprezentat de accesorii.

2-3% dintre clienti sunt barbati

Majoritatea clientilor Molecule-F.com sunt, in general, femei intre 25 si 40 de ani, cu venituri peste medie si educatie superioara. Pe
de alta parte, in jur de 2-3% dintre clienti sunt barbati care cumpara produse de pe site pentru a le oferi cadou.

De altfel, o zona noua in care Mirela Bucovicean si-ar dori sa dezvolte site-ul la un moment dat este cea de produse pentru barbati, insa afirma ca oferta designerilor romani pentru segmentul masculin este inca limitata, hainele fiind mai degraba de avangarda.

Desi este pasionata de moda, antreprenoarea ar vinde site-ul, chiar in totalitate.

„Totul este in functie de suma pe care o pot obtine. In acest moment as vinde ieftin, asa ca nu ma grabesc”, mai spune Mirela Bucovicean.

Fondatoarea Molecule-F.com va oferi mai multe detalii despre cum poti sa dezvolti un site care comercializeaza produse premium intr-o piata axata pe pret in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.

Evenimentul va avea loc la Timisoara si este organizat de catre cotidianul online de business wall-street.ro si 2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania.

Citeste si:

Printre cei care vor participa la cea de-a treia editie a ecomTIM se numara: Laurent Crouet (COO pe Europa al PrestaShop), Lisa Myers (CEO, Verve Search), Elisabeta Moraru (Industry Manager Google Romania), Roberto Gil Del Sol (Founder & CEO reallylatebooking.com), Catalin Cretu (Director general pentru Romania al Visa Europe), Daniel Nicolescu (Head of Business Development PayU Goup), Dan Boabes (fondator si CEO SimPlus), Cristian Herghelegiu (CEO Elefant.ro), Marius Ghenea (Fondator si presedinte FIT Distribution), Claudiu Murariu (Cofondator Padicode), Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale), Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Vlad Stanila (Portfolio Manager 2Parale), Alin Gherman (Director comercial DPD Romania), Daniel Enescu (Fondator al Daedalus Group), Cristian Manafu (Social Media Trainer & Consultant), Laura Teposu (Director de dezvoltare Libris.ro), Mirela Bucovicean (fondatoarea Molecule-F.com), Zoli Herczeg (Business Development Manager – Applications, Microsoft Romania), Remus Visan (Deputy Managing Director Paravion Tour), Andrei Georgescu (Fondator si managing director al White Image - Loyalty Solutions), Alexandru Lapusan (CEO si cofondator al Zitec), Alexandru Iosef (Marketing Manager & Managing partner Imedia Plus Group), Andrei Stefan (Product Manager pe segmentul Online in cadrul Vodafone Romania), Olaf Lausen (General Manager Business Development Romtelecom), Claudia Docuz (Business Development Manager Appscend.com), Cosmin Negrescu (director general SEO Monitor), Doru Panaitescu (digital advertising trainer).

In cadrul primei zile a ecomTIM 2013 se va discuta despre tendintele pietei locale de comert electronic, mobile commerce, despre ecosistemul de care are nevoie un magazin online pentru a deveni un brand de incredere, dar si despre afacerile online romanesti de succes.

Cea de-a a doua zi a evenimentului, dedicata workshop-urilor, va pune in discutie teme precum promovarea site-urilor in social media, usability, afiliere sau analytics.

Biletele pentru prima zi din cadrul ecomTIM se pot achizitiona la pretul de 69 de euro, iar cele care vor garanta accesul la workshop-uri se gasesc la preturile de 39 de euro sau 59 de euro, in functie de durata si complexitate.

Evenimentul este sustinut de: Visa, DPD, Allegro Group, SimPlus, Microsoft, Daedalus Millward Brown, PayU, Vodafone.

Printre partenerii media care sustin ecomTIM se numara: The Next Web, IAB Romania, Avocatnet.ro, Magazinul Progresiv, Liga AC, PMR, 24-FUN, Best Jobs, Forbes, Business Woman.

La editiile anterioare ale ecomTIM au prezentat si au raspuns intrebarilor reprezentanti ai unor companii precum Google, PayPal, Microsoft, Metro, Magento, 3TS Capital Partners, Visa, TinaR sau SEOmoz.

Mai multe detalii despre eveniment, program si vorbitori sunt disponibile pe ecomtim.ro/2013/.

Wall-Street.ro este unul dintre cele mai importante cotidiane online de business din Romania, cu o audienta de aproximativ 750.000 de clienti unici in decembrie anul trecut, conform datelor Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI). Publicatia a fost lansata in ianuarie 2005 de catre InternetCorp, unul dintre cei mai mari publisheri online din Romania despre care puteti afla mai multe pe www.internetcorp.ro

2Parale este prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, activa in prezent si pe pietele din Serbia, Irak si Cipru. Face parte din Leo Burnett Group si este singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania. Portofoliul 2Parale include 230 de campanii si mai bine de 18.000 de afiliati, care au livrat 65 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de peste 46 de milioane de lei (fara TVA). In plus, in cei patru ani de la aparitia pe piata, 2Parale a fondat mai multe evenimente dedicate dezvoltarii industriei online, precum ecomTIM si SEM Days.

Sursa foto: Catalin Opritescu