Continutul www.flancointeractiv.ro este impartit in patru sectiuni principale: Viata cu Flanco, Noutati, Tutoriale si Reviews. Articolele vor aborda teme diverse, de la cum se conecteaza un laptop la un smart TV, cum se utilizeaza cele mai noi aplicatii de telefonie mobila, cum se programeaza un cuptor cu retete presetate sau cum se curata corect un espressor de cafea si pana la destinatii de vacanta si tendinte in designul interior.

„Prin aceasta platforma ne apropiem de consumatori si de cerintele lor, deoarece vom oferi consultanta specializata nu doar in magazine, ci si in mediul online”, a adaugat Marina Zara.

Pentru construirea platformei, retailerul a colaborat cu agentia Tribal DDB - pentru web design, executie si implementare si cu agentia de relatii publice Antonescu PR & Consulting – pentru management de continut.

In prezent, circa 5% din vanzarile sunt online, prin Flanco.ro, site-ul inregistrand circa 400.000 de vizitatori lunar.

Citeste si:

Flanco a avut anul trecut o cifra de afaceri de 137 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de 2011. Potrivit oficialilor companiei, retailerul a ajuns al doilea jucator pe segmentul vanzarilor offline de electroIT, dupa Altex, trecand in fata Domo.

Compania are in prezent 78 de magazine si 900 de angajati, iar la finalul anului ar putea ajunge la 80-83 de magazine si 1.000 de salariati. Conducerea Flanco vrea sa investeasca 2 milioane de euro in reteaua de magazine in acest an, mai exact in reamenajarea a 20 de unitati si deschiderea 2-5 locatii noi.

Vanzarile de electronice, electrocasnice si IT au fost de circa 1,43 miliarde de euro, cei mai mari jucatori in domeniu fiind Altex, eMag, Flanco si Domo.

Sursa foto: Flanco Retail