Cu un an in urma, Bursa de Valori Bucuresti a efectuat un sondaj din care a reiesit ca respondentii cunosteau foarte putine elemente ale activitatii bursiere. Urmare a acestor rezultate, Departamentul de Relatii Publice si Marketing a decis inceperea unei campanii structurata pe doua directii strategice.

"Pe de o parte am organizat un road-show pentru a discuta direct cu factorii de decizie din companiile eligibile sa se listeze, iar pe de alta parte am initiat aceasta campanie in mass media pentru a determina publicul larg sa isi indrepte atentia catre piata de capital", spun oficialii BVB.

Directorul general al Bursei de Valori Bucuresti, Stere Farmache, a declarat ca prin derularea campaniei se urmareste ca acest tip de investitii sa devina mai usor de inteles, accesibil si agreabil pentru cei care se gandesc la economiile lor.

Citeste si:

"Ca institutie centrala a pietei de capital din Romania consideram ca este de datoria noastra sa explicam rolul pietei de capital, de a crea cadrul pentru ca acele companii care reprezinta motorul economiei sa se finanteze devenind in acelasi timp mai transparente, si pentru ca populatia sa isi plaseze cat mai eficient resursele financiare", a afirmat Farmache.

Campania se desfasoara in perioada 24 noiembrie - 21 decembrie si va fi reluata in 2008. Pentru prima etapa este prevazuta difuzarea a doua spoturi TV.