“In urma cu sapte ani, online-ul in general, nu doar piata de anunturi imobiliare online, era privit intr-o mult mai mica masura decat acum ca un mediu de business. Increderea in prezenta online era la un nivel relativ scazut, acest mediu fiind mai degraba o jucarie in mintea majoritatii”, spune Adrian Erimescu.

Pentru imobiliare.ro, 2005 a fost un an decisiv pentru dezvoltarea businessului, reprezentand momentul in care portalul a devenit suficient de interesant pentru a atrage in actionariat fondul american de investitii Broadhurst Investments Ltd., administrat de NCH Advisors Inc., ceea ce urma sa asigure “dezvoltarea si trecerea de la pasiune la business”. In prezent, imobiliare.ro are peste 30.000 de vizitatori unici pe zi.

Cum a evoluat presa de business in 7 ani

La fel ca si piata anunturilor imobiliare, presa de business s-a dezvoltat masiv pe zona de online in ultimii sapte ani, iar obiceiul de citi stirile online a intrat usor, dar sigur, in reflexul managerilor.

“Desi navigam toata ziua pe internet, in urma cu sapte ani citeam presa tiparita, pentru ca nu prea aveai ce citi online. In special presa de business: ZF, Capital - care avea un brand foarte bun, dar mai ales Biz, care parca le intrecea pe toate. Site-urile de stiri, la inceput, s-au lansat ca agregatoare de continut, astfel incat perceptia ca stirea de calitate se gasea in print era justificata”, isi aminteste Erimescu.

Lucrurile au inceput sa se schimbe in momentul in care site-urile de continut si-au angajat echipe redactionale si au inceput sa creeze continut propriu, considera managerul. “Sentimentul meu, acum, este ca gasim stiri mai bune, dar si editoriale si analize de buna calitate in online. In plus, reactia prompta, in real-time, a online-ului nu poate fi batuta de print”, subliniaza el.

"Daca aveti de ales intre cantitate si calitate, sa o alegeti pe cea din urma"

Adrian Erimescu spune ca a inceput sa citeasca mai degraba stiri online decat pe suport tiparit in momentul in care site-urile de stiri au creat continut propriu, iar wall-street.ro ii este familiar inca de la lansare.

Citeste si:

“Principalele avantaje ale wall-street.ro cred ca sunt pozitionarea de business (atat numele brandului, cat si tagline-ul precendent «Business in timp real» si cel actual «pentru noua economie» sugereaza 100% focus pe business) si echipa redactionala, tanara si foarte dinamica, bataioasa, in sensul bun al cuvantului si prezenta. Modelul de business fiind unul viabil, perfect adaptat, presa online are tot potentialul din lume, depinde insa ce va face cu el”, afirma directorul imobiliare.ro.

Zona de stiri poate fi acoperita instant, continua el. “La wall-street.ro apreciez noul model de live blogging, dar si editorialele si analizele sunt din ce in ce mai bune, intrecandu-le de multe ori pe cele din presa traditionala. Ori asta spune multe despre calitatea echipelor redactionale in online, care a crescut mult in ultimul timp. Cred ca presa online de business din Romania va fi capabila sa nasca branduri la fel de puternice ca cele din print, in ciuda avantajului de 20 de ani al acestora din urma”, considera Erimescu.

In ceea ce priveste asteptarile sale fata de publicatia wall-street.ro, Adrian Erimescu spune ca in urmatorii sapte ani si-ar dori sa citeasca stiri de business.

“Mi-ar placea ca wall-street.ro sa reuseasca sa stea deoparte de tentatia tabloidizarii, a volumului de afisari cu orice pret si sa tina aproape de stirile de business cu care s-a consacrat. Daca ar fi sa aleaga intre cantitate si calitate, sa o aleaga pe cea din urma. Doar asa va putea aduce valoare reala mediului de business din Romania”, incheie managerul.

Serbam 7 ani de viata in online-ul si business-ul romanesc! Wall-Street.ro a implinit 7 ani si vom marca acest lucru prin analize si interviuri aniversare.