“Cifra de afaceri medie lunara a centrului comercial a variat, pe parcursul anului 2010, in functie de luna, intre 12 si 13 milioane euro. Daca in luna decembrie a anului trecut cifra de afaceri a mall-ului a atins 19 milioane euro, pentru decembrie 2010 se estimeaza ca va creste la peste 20 milioane euro”, se arata in comunicatul AFI Palace Cotroceni.

In primul an de functionare, centrul comercial AFI Palace Cotroceni, dezvoltat de israelienii de la AFI Europe in urma unei investitii de circa 300 milioane de euro, si-a mentinut gradul de inchiere de 95%, desi 15 magazine au fost inchise, pentru o parte dintre acestea fiind gasiti inlocuitori.

AFI Palace Cotroceni, la un an de la deschidere: 15 magazine au fost inchise

AFI Palace Cotroceni, la un an de la deschidere: 15 magazine au...

Cel mai important eveniment in ceea ce priveste mixul de chiriasi ai mall-ului a fost decizia retailerului suedez de imbracaminte H&M de a deschide primul magazin din Romania in incinta AFI Palace Cotroceni, inaugurarea fiind programata pentru primavara anului viitor. Magazinul H&M va ocupa o suprafata de circa 1.000 mp, fiind amplasat langa intrarea principala a mall-ului, vizavi de magazinul C&A.

Citeste si:

AFI Palace Cotroceni include 250 de magazine, 2.500 de locuri de parcare, un hypermarket Real deschis non-stop, 20 de sali de cinema, primul IMAX din Romania, o pista de carting, doua cazinouri, un patinoar de aproximativ 1.000 mp, o pista de role, bowling si snooker, un spatiu dedicat expozitiilor permanente si un loc unde se poate fuma narghilea.

Proiectul are o suprafata inchiriabila de aproximativ 76.000 mp, printre chiriasii numarandu-se Inditex (cu toate brandurile sale: Zara, Zara Home, Zara Man, Stradivarius, Massimo Dutti, Bershka, Pull& Bear, Oysho), C&A, Mango, Marks& Spencer, Calvin Klein si Orsay.