Astfel, cei 40 de candidati ARD pe Bucuresti detin 57 de apartamente, 28 de case de locuit si 14 case de vacanta, iar cei 40 de candidati ai USL detin 56 de apartamente, 22 de case de locuit si 11 case de vacanta.

Unii dintre candidati detin case de vacanta situate peste ocean, cum este Dan Cristian Popescu, in timp ce altii, cum este George Becali, nu detin nicio casa.

Astfel, candidatul ARD Dan Cristian Popescu detine doua case de vacanta in Hollywood, el mai avand cinci apartamente si o casa de locuit in Bucuresti, in timp ce Sandra Pralong - ARD - detine cinci apartamente, unul in New York, unul in Lausanne - Elvetia, unul in Constanta si doua in Bucuresti.

Candidatii USL nu se lasa mai prejos. Astfel, Calin Popescu Tariceanu are patru apartamente si o casa de vacanta, iar Gabriel Oprea are doua apartamente, trei case de locuit si doua case de vacanta.

Dintre candidatii USL, cinci nu detin nicio casa, ei lasand libera casuta corespunzatoare imobilelor detinute. Acestia sunt George Becali, Gabriela Maria Podasca, Dan Tudorache, Raluca Cristina Ispir, Mihai Bogdan Diaconu.

Citeste si:

In ceea ce priveste candidatiii ARD, doar trei dintre acestia, respectiv Silviu Vaduva, Iulian Mihai Anghel si Augustin Minel Ofiteru nu au mentionat nicio casa in declaratia de avere.

In schimb, unii dintre candidati se pot lauda ca detin, in proprietate sau co-proprietate, mai multe case si apartamente. Astfel, deputatul Cristian Petrescu (ARD) detine trei apartamente si trei case de locuit, Gabriel Biris (ARD) are cinci apartamente, Anca Constantinescu (ARD) - doua apartamente si doua case de locuit, Violeta Tudorie (USL) - doua apartamente si o casa de vacanta, deputatul Alin Petrache (USL) - patru apartamente si o casa de locuit, deputatul Nicolae Banicioiu (USL) - un apartament si trei case de locuit, iar senatorul Florian Popa (USL) - un apartament si doua case de locuit.

Emisiunile de promovare si spoturile electorale vor fi "pe bani"

Candidatii la alegerile parlamentare se vor putea exprima, contra cost, in emisiunile de promovare electorala si in spoturile electorale difuzate de televiziunile si radiourile private, dar vor avea acces gratuit la posturile publice, potrivit unei Decizii adoptate de CNA, in sedinta de joi.

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a adoptat joi, cu unanimitate de voturi, Decizia privind principii si reguli de desfasurare a campaniei pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului, prin intermediul serviciilor media audiovizuale.

CNA a adoptat aceasta Decizie dupa mai multe sedinte in care a discutat textul acesteia cu reprezentantii principalilor radiodifuzori, cu George Chirita, directorul executiv al Asociatiei Romane de Comunicatii Audiovizuale (ARCA), si cu reprezentantii ActiveWatch-Agentia de Monitorizare a Presei.

Decizia a fost elaborata de CNA avand in vedere dispozitiile Legii nr. 35 din 13 martie 2008 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului - in special capitolul 7 din aceasta lege referitor la campania electorala - si cele ale Hotararii Guvernului nr. 890/2012 privind stabilirea programului calendaristic din cuprinsul perioadei electorale.