Homeycomb.ro este un „club privat de shopping online Home&Deco“ din Romania care ofera promotii la branduri internationale exclusiviste. Antreprenorul mizeaza pe discount-uri mult mai mari decat in magazine de mobila/design interior traditionale, intrucat se elimina costurile aditionale de tipul „showroom-urilor costisitoare, angajarea de agenti intermediari sau blocarea banilor in produse stocate in depozite“, spune el.

Accesand sectiunea “Oferte” de pe www.homeycomb.ro , sunt disponibile zeci de produse cu discount de pana la 68% printre care se numara si brandurile Versace, Kenzo Casa, Arthur Price, Ballarini, Beverly Hills Polo Club, Pezzani, Bergers, Serge Lesage sau C. Makinntosh.

Site-ul ofera produse direct de la 250 de producatori din 21 de tari.

„Site-ul urmareste in dezvoltare crearea unei selectii de prezentare a produselor in functie de gusturile clientului. Altfel spus, atunci cand ai déjà o istorie in cautarea diverselor produse in site, vei permite un grad de familiarizare prin care site-ul va selecta si iti va afisa acel gen de produse de care prezinta cel mai mare grad de interes pentru tine. In acest moment, site-ul nu are o concurenta notabila in Europa de Est“, sustine antreprenorul.

Problema care apare in permanenta este cea legata de achizitia produselor, considera Iurie Turcan. Multe „bucati“ de mobilier nu se gaseau in Romania, trebuiau comandate din afara tarii si transportul dura si luni intregi.

„Desi este un site de shoping online axat pe partea de obiecte de mobilier medii si luxoase, homeycomb.ro incearca sa ofere o solutie integrata pentru toata casa. De la decoratiuni pana la lenjerii si diverse textile din materiale naturale si branduri exclusiviste“, considera el.

Citeste si:

Cum este piata de home & deco din Romania comparativ cu alte tari europene

Piata din Romania este relativ noua, in comparatie cu alte tari unde oamenii acorda un interes deosebit acestui sector si apeleaza adesea la un designer de interior pentru decorarea casei.

„Din experienta mea, foarte multi romani prefera sa-si amenajeze casele singuri, mizand pe ideea ca romanul este priceput la toate. La final, isi da seama ca ajutorul unui specialist era foarte important, atat ca sfaturi, viziune, dar si din punct de vedere al gestionarii bugetului.

Cu toate acestea, am constatat ca in ultimul timp criza financiara i-a determinat pe clienti sa fie mai atenti la investitiile pe care le fac. Prefera sa apeleze la specialisti care sa le ofere solutii eficiente pe termen lung, decat sa investeasca in obiecte de proasta calitate, sau care alaturi de celelalte piese din amenajare nu formeaza armonia pe care si-o doresc”, considera Iurie Turcan.

Produsele achizitionate de pe site pot fi returnate in maxim 14 zile fara costuri de transport aditionale.

Iurie Turcan nu a oferit informatii privind veniturile generate de la lansarea afacerii si nici rezultatele financiare estimate pe anul curent.

Consideri ca business-ul sau s-ar putea bucura de succes? Ce sfaturi poti oferi tanarului antreprenor? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.