Noul modul de management al rezervarilor faciliteaza pe langa accesul pasagerilor la informatiile din rezervari si posibilitatea de a-si modifica singuri datele de calatorie sau intinerariul.

„Daca pana acum orice modificare de data sau de ruta se realiza exclusiv prin intermediul serviciului de Call – Center, prin lansarea modulului My Bookings Manager le oferim clientilor nostri o mai mare independenta si economie de timp, datorate posibilitatii de a accesa si de a-si modifica 24x7 rezervarile”, a declarat Paula Ardelean, vice-presedinte marketing & vanzari Carpatair.

Pasagerilor care isi modifica datele de calatorie sau itinerariul li se va emite automat un alt bilet de avion pe noile date solicitate fara a mai fi percepute taxe suplimentare de emitere in afara taxelor de modificare aferente conditiilor tarifului.

Citeste si:

Cateva dintre optiunile pasagerilor de a-si gestiona rezervarile online presupun modificarea datei de calatorie, a itinerariului, anularea biletului si rambursarea sumei aferente pe cardul cu care s-a efectuat plata, verificarea detaliilor de plata, tiparirea itinerariului sau retransmiterea acestuia catre adresa de e-mail dorita, vizualizarea numarului biletului, alegerea locului preferat.

Infiintata in 1999, Carpatair este in prezent cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est operand in principal pe piete regionale.

Carpatair opereaza in prezent pe 10 aeroporturi interne si 19 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 200 de zboruri/saptamana spre 27 de destinatii din 8 tari.