Cea mai mare crestere a volumului de vanzari, in primul semestru, a fost consemnata pe destinatiile interne. Astfel, cifra de afaceri pe acest segment a atins valoarea de 4,5 milioane de euro, cu 21% mai mult fata de acelasi interval al anului 2012.

"Litoralul romanesc a fost fost lider detasat in preferintele romanilor. Vanzarile de vacante in statiunile de la malul Marii Negre, in special in statiunea Mamaia, au ajuns, in primele sase luni ale anului, la circa 4,11 milioane de euro, in crestere cu 23%, fata de primele sase luni din 2012", se arata in comunicat.

Agentia a vandut in intervalul ianuarie-iunie destinatii externe in valoare de 5,9 milioane de euro, cele mai cautate tari fiind Turcia, Grecia si Bulgaria.

In primele sase luni ale anului 2013, romanii au cumparat vacante in Turcia de 1,48 milioane de euro, in Grecia de 1,37 milioane de euro, iar in Bulgaria de 712.000 de euro.

Romanii au ales si destinatiil exotice, printre care vacante in Bahamas, Tanzania, Panama, Andora si Insulele Capului Verde.

Citeste si:

In intervalul ianuarie-iunie 2013, agentia de turism a vandut servicii de calatorie pentru 98.000 de clienti, cu circa 3.000 de clienti mai mult decat anul trecut.

In plus, activitatea de business travel a generat pentru Eximtur, in primul semestru, o cifra de afaceri de 9,5 milioane de euro.

Evenimentele din zona corporate travel pentru care Eximtur a inregistrat cel mai des solicitari sunt cele de tip training, team building, seminarii, cele de tip boardmeeting - cu servicii exclusiviste, precum si programe motivationale de tip incentive, desfasurate in destinatii de lux din strainatate.

Agentia de turism Eximtur are in prezent 132 de angajati, dintre care 31 sunt agenti acreditati I.A.T.A si este principal partener in Romania al celor mai importanti turoperatori europeni World of TUI, Neckermann, Thomas Cook, Dertour, Meier`s, ADAC, ITS.

Eximtur are 26 de agentii de calatorii la nivel national, dintre care 14 proprii si 12 in franciza.