Astfel, compania va opera schimbari la sectiunea de city-break-uri, atat la interfata cat si la produse.

„Ce am observat a fost faptul ca city-break-urile aveau un trend ascendent in cadrul departamentului de vacante, mult mai pronuntat decat produsele de tour-operator. Acesta a fost motivul pentru care am si decis aproape sa renuntam la produsele de tour-operator, pe care le vindem doar vara. Atentia noastra este centrata pe city-break-uri, pe care le vindem tot timpul anului, iar ele au o crestere substantiala fata de 2012”, spune Daniel Truica, fondator si CEO al Vola.ro.

Clientul Vola.ro calatoreste in medie de 2,5 ori pe ani, are intre 25 si 45 de ani, provine din mediul urban, are venituri medii si peste medie si opteaza pentru calatorii scurte in locul celor de cateva saptamani.

Romanii prefera hotelurile de trei stele, iar principalele destinatii pentru city-break-uri sunt Roma, Venetia, Praga, Barcelona, Paris si Londra.

Citeste si:

Suma medie platita pentru un city-break in 2013 este de 335 euro, in crestere cu 34% fata de suma medie platita pentru acest tip de vacanta anul trecut (250 euro).

Vola.ro a fost infiintata in 2007 de Daniel Truica, care avea atunci 27 de ani, si de doi tineri polonezi.

In prezent, Vola.ro are peste 50 de angajati si deserveste persoane fizice sau companii cu servicii complete de turism: bilete de avion de linie si low-cost, rezervari hoteluri, pachete de vacanta, asigurari medicale de calatorie si servicii de rent-a-car.