Numarul de pasageri care au plecat sau au sosit in aeroportul Otopeni a fost, in iunie, de peste 550.000 pasageri, adica cu 70% mai mult decat in perioada similara a anului trecut, un sfert din valoarea traficului datorandu-se companiilor low-cost care s-au mutat in luna mai de pe Baneasa.
Reprezentantii Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti-Otopeni au declarat, citati de NewsIn, ca in primele sase luni ale acestui an s-a inregistrat un trafic de 2.171.698 pasageri ceea ce reprezinta o crestere de 38,67% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Potrivit surselor citate, cea mai mare crestere s-a inregistrat in luna iunie, traficul fiind de 550.192 pasageri, adica cu 70% mai mult decat in luna iunie 2006. Din numarul total de pasageri care au utilizat aeroportul Otopeni in luna iunie, 24,8% au fost clienti ai operatorilor aerieni low-cost care opereaza pe Otopeni. Tranportatorii low-cost s-au mutat pe Aeroportul Henri Conada in luna mai cand a fost inchis, pentru reparatii, aeroportul din Baneasa.

De asemenea, in iunie 7.343 de avioane au aterizat si decolat de pe Otopeni, ceea ce inseamna ca, in medie, la mai putin de sase minute o aeronava a decolat sau a aterizat pe aeroportul Henri Coanda. Astfel, s-a constatat o crestere cu 43,44% a miscarilor aronavelor fata de acelasi interval 2006. Numarul de miscari aeronave in perioada ianuarie-iunie 2007 a fost de 32.813 cu 18,39% fata de primul semestru 2006. In ceea ce priveste destinatiile de zbor, 182.527 de pasageri au optat, in primele sase luni, pentru cursele interne, in crestere cu 44% fata de 2006.

In urma ultimelor analize de trafic realizate de reprezentantii aeroportului Otopeni s-a stabilit ca valorile de trafic estimate initial pentru anul 2007, si anume 4.500.000 de pasageri, vor fi depasite, preconizandu-se inregistrarea unui trafic total de aproximativ 5.000.000 de pasageri.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri