"Le-am spus ca trebuie sa ne adresam altor piete decat s-au adresat ei pana acum si cu frunza, si cu promovarea si cu TUI-ul, respectiv nemtilor care vin cu 20 de euro pe zi si ca trebuie sa mergem pe piata ruseasca si pe piata araba si sa vindem imaginea pe care noi o avem cea mai buna in Romania, si anume fetele frumoase, agrementul si distractia. Nu este nicio rusine, Venezuela este cunoscuta pentru fete frumoase si pentru distractii, Ibiza este cunoscuta pentru distractii, iar statiunea Mamaia poate sa atraga turisti bogati si care nu sunt interesati cum este vremea, daca ploua sau sunt 24 de grade, ca arabii nu vin la Mamaia ca sa faca plaja, vin la distractie ca sa cheltuiasca bani. Iar rusii la fel", a declarat Mazare, vineri seara, la finalul unei intalniri avute cu ministrul Turismului, Elena Udrea, cu reprezentanti ai agentiilor de turism si cu alte persoane implicate in acest domeniu.

El a mentionat ca daca ar exista o mai mare deschidere in randul autoritatilor centrale, atunci ar putea aduce in Mamaia cateva cluburi din Rusia care la randul lor ar atrage multi turisti din aceasta tara.

La randul sau, ministrul Turismului, Elena Udrea, a precizat, la finalul aceleiasi intalniri, ca Romania nu poate neglija cele doua piete de turism mentionate de Mazare si ca exista interes pentru promovarea tarii noastre atat in Rusia, cat si in tarile arabe.

"Anul trecut am participat la un targ din Dubai, cel mai mare targ de turism de pe piata araba, tocmai in incercarea de a atrage turisti arabi in Romania. Am pastrat Biroul de Promovare Turistica de la Moscova tocmai pentru ca incercam sa atragem turisti din Rusia in Romania, este o piata foarte mare de turisti, ne straduim sa promovam Romania si in Rusia si in tarile arabe. Cert este ca sunt doua piete de turism pe care nu le neglijam, dar nu ne bazam numai pe acestea", a explicat Elena Udrea.