“De Black Friday, cumparatorii sunt pusi in fata unui tsunami de mesaje de marketing, iar singurul mod prin care ii poti urca in barca ta, este prin personalizare, prin adresare individualizata. Mesajele vin din toate partile: notificari, email-uri, sms-uri, bannere peste bannere. Este un zgomot generalizat. Singurul mod in care poti atrage atentia vizitatorului este printr-o comunicare personalizata, care impiedica vizitatorul sa fie dus de val catre un alt magazin online. Am adaptat functionalitatile de personalizare ale Retargeting la comportamentul specific de Black Friday si am creat un modul nou, special pentru acest moment din an.” declara Mugur Frunzetti, actionar Retargeting.ro.

Modulul creat analizeaza actiunile vizitatorilor de pe site tinand cont de specificul comportamentului de achizitie de Black Friday. In urma analizei automate si instantanee, Retargeting ia in mod automat o decizie de actiune pentru a incuraja finalizarea achizitiei pe site-ul respectiv.

“Comportamentul cumparatorilor de Black Friday este foarte diferit de cel, sa-i spunem, normal. In sensul ca de Black Friday achizitia este dictata aproape exclusiv de pret. O particularitate este ca desi vizitatorii navigheaza pe un numar mai mare de site-uri pentru a gasi cea mai buna oferta, decizia de achizitie se ia rapid, nu este amanata. Retargeting monitorizeaza si cuantifica diferit actiunile utilizatorilor in raport cu preturile si reducerile aplicate, pentru a identifica produsele cu cea mai mare probabilitate de achizitie, iar apoi le evidentiaza rapid vizitatorului.” declara Rares Banescu, fondator Retargeting.ro.

Citeste si:

Conform studiilor la nivel international, de Black Friday numarul actiunilor directe de marketing realizate de retaileri catre clienti creste cu 37%, ceea ce creeaza un zgomot generalizat in contextul Black Friday. Din acest motiv, in perioada reducerilor de Black Friday ratele de deschidere ale emailurilor scad de la 8-10% in mod normal, la 4%. Prin modulul de Black Friday dezvoltat de Retargeting.ro, emailurile sunt optimizate, prin identificarea timpului optim de trimitere, prin crearea unor titluri personalizate si crearea unui continut in acord cu asteptarile clientilor.

“Emailurile optimizate de Retargeting.ro au in general rata de deschidere de 80%. In perioada de Black Friday aceasta este afectata de volumul urias de emailuri primate de cumparatori, insa ratele de deschidere raman in jurul a 50%. Iar pe aceasta baza, ratele de click sunt de 80-90%, pentru ca vorbim despre un continut optimizat si personalizet.” adauga Rares Banescu.

Modulul de Black Friday poate fi implementat impreuna cu solutia Retargeting.ro pentru magazinele online, indiferent de dimensiunea acestora. Implementarea dureaza 2-4 ore, iar aplicatia incepe optimizarea instantaneu. Rezultatele optimizarii apar inca din prima luna de utilizare. Pentru clientii actuali ai Retargeting, cresterile medii obtinute in prima luna sunt de minim 30%.