“Incepand din 2015 romanii au devenit mai deschisi si mai receptivi la produsele naturiste. Practic, tendintele internationale in materie de nutritie, foarte orientate catre produsele sanatoase, au fost importate, oamenii au inceput sa constientizeze importanta unei alimentatii adecvate si aleg sa consume tot mai multe produse sanatoase sau ecologice. In plus, cresterea nivelului de trai a avut o influenta puternica” declara Mihai Bucuroiu, Director Dezvoltare si Fondator Vegis.ro.

In 2016, crestere continua pentru Vegis.ro

Pentru 2016, Vegis.ro estimeaza o crestere cu 50% a vanzarilor, sustinuta de extinderea constanta a gamei de produse comercializate, precum si de rata mare de revenire a clientilor magazinului online.

“Cei care aleg produse naturiste de pe Vegis.ro raman clienti fideli. Pe de-o parte pentru ca, in general, achizitia de produse sanatoase nu este una ocazionala, ci recurenta. Romanii devin din ce in ce mai interesati de solutiile naturiste pentru un stil de viata sanatos si o nutritie sanatoasa, inlocuind treptat produsele conventionale cu produse noi, din game naturiste, bio sau vegane. Pe de alta parte, serviciile noastre sunt in permanenta customer-oriented, avem un departament de call center cu 12 linii telefonice, suport online in timp real, program de fidelizare, multiple modalitati de plata si lucram constant la imbunatatirea experientei cumparaturi, iar clientii apreciaza eforturile noastre si faptul ca toate produsele au certificate de provenienta, de conformitate si sunt permanent in stoc” spune Mihai Bucuroiu.

Vegis.ro se adreseaza unui public educat, pretentios si interesat de solutiile pe care natura le ofera pentru diverse probleme, dar si pentru o viata sanatoasa zi de zi. 70% dintre clienti sunt femei, din mediul urban. Orasele din Romania in care se comanda cel mai mult produsele naturiste de pe Vegis.ro sunt Bucuresti, Brasov, Constanta si Cluj Napoca.

Citeste si:

Valoarea medie a unei comenzi pe Vegis.ro este 155 lei, cu aproape 30% in plus fata de valoarea medie la nivelul pietei, estimata la 90-120 lei.

O piata fragmentata, de peste 25 milioane de euro

La nivelul anului 2015, din estimarile Vegis.ro, valoarea pietei online de produse naturiste a fost de 25 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de 2014.

Piata este foarte fragmentata, cu numeroase magazine online debutante, de mici dimensiuni, create in ultimii 2 ani datorita interesului crescut al romanilor fata de nisa produselor naturiste.

“Este normal si sanatos ca pe o piata in crestere, concurenta sa se intensifice. Exista insa foarte putine magazine online cu experienta si gama variata de produse, asa cum este Vegis.ro. Implinim in curand 5 ani de la infiintare si prin dezvoltare constanta am ajuns sa ne consideram un fel de mall de produse naturiste, cu peste 5000 de produse in stoc permanent, un loc in care gasesti tot timpul noutati si livrare imediata” adauga Mihai Bucuroiu.