„Cresterea notabila a traficului, cu precadere in zona de mobile, si dublarea vanzarilor dovedeste faptul ca modelul de business al Fashion Days le aduce clientilor o experienta unica de shopping. Putem spune ca anul acesta a fost anul fashion online”, spune Andrei Chirila, chief marketing officer Fashion Days.

Editia de anul acesta a insemnat o crestere semnificativa si in ceea ce priveste traficul cumulat, desktop, mobile si aplicatii, in shopul Fashion Days: de 2,5 ori mai mare fata de editia precedenta. Interesant este faptul ca, in timp ce 77% din traficul total a venit de pe desktop si variantele mobile ale siteului, 56% din vanzarile totale au fost realizate din aplicatiile mobile. Mai mult, vanzarile prin intermediul aplicatiilor mobile au crescut de trei ori fata de editia precedenta.
Varianta iOS a adus 60% din vanzari, in vreme de varianta Android, 40%. Pe perioada Black Friday aplicatia de mobile Fashion Days a fost numarul 1 in top trending apps, in App Store, si numarul 2 in top descarcari, cu peste 50.000 de downloadari, surclasand aplicatii precum Instagram sau Snapchat.
Cele mai populare categorii de produse vandute de Black Friday au fost hainele, urmate de incaltaminte (tenisi si cizme), genti, produse pentru copii si ceasuri. In topul celor mai bine vandute branduri s-au inscris: United Colors of Benetton, Zee Lane, Desigual, Napapijri, Pepe Jeans, Love Moschino, Guess, Puma, US Polo, Levi's, Furla.

Editia 2016 a Black Friday a insemnat si o premiera pentru clientii romani, Fashion Days aducand in special pentru acest eveniment branduri de lux la nivel international. Astfel, pe aceasta categorie, clientii au facut achizitii in valoare de 1,8 milioane de Lei, cu reduceri de pana la 56%. Cel mai scump produs a fost o geanta Prada in valoare de 6.500 de Lei.

Cei mai activi cumparatori au fost femeile, cu o pondere de 60% din total comenzi. Fata de editia precedenta, publicul masculin a crescut cu zece procente.