Comentarii pe articolul Romania, motor de crestere pentru vanzarile Praktiker in T1 din 2008


Profit si dezamagire

Marius Mitra la 24 Aprilie 2008, ora 10:18
Profit si dezamagire
Acest articol ar trebui citit in fata angajatilor Praktiker, care primesc salarii de mizerie , ..a , dar stai, ca este la moda justificarea:"asta e , piata salariala nu ne permite mai mult"..Te apuca, rasul..Uitasem stafful managerial, contribuie la cresterea pe piata a retelei ,restul angajatilor nu stiu ce fac..in afara de chestia aia(cea mai importanta pentru companie)" Customer care ", si multe alte " maruntisuri neimportante". Pentru domnii manageri il citez pe Sam Walton,fondatorul imperiului Wal-Mart:"Nu dureaza mai mult de o saptamana sau doua pana cand angajatii incep sa-i trateze pe clienti la fel cum ii trateaza pe ei angajatorul". O companie nu ar trebui sa se bazeze pe strategii ci pe oameni.

  Inapoi la articolul Romania, motor de crestere pentru vanzarile Praktiker in T1 din 2008

Setari Cookie-uri