Comentarii pe articolul Unde se mai afla Diverta pe o piata de 60 mil. euro


Diverta

Lascu Catalin la 6 Octombrie 2011, ora 09:45
Diverta...problema cu Diverta este absenta totala a marketingului, de la viziune si strategia de abordare a pietei si segmentelor respective, pana la tacticile de zi cu zi.

Ceea ce a facut ca un astfel de jucator sa ajunga intr-o astfel de situatie. Uimitor avand in vedere ca Diverta are practic un singur competitor direct, dar acela cu o pozitionare diferita....de fapt, mai corect spus, acela cu o pozitionare...fiindca Diverta este doar o aglomerare de obiecte cu targeturi diferite, n-are o pozitionare clara.

Din pacate, fara marketing, strategic si tactic, degringolada va continua.

Pacat, sa asteptam FNAC, se auzea intr-o vreme ca vin.

  Inapoi la articolul Unde se mai afla Diverta pe o piata de 60 mil. euro

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile