Comentarii pe articolul Unde se mai afla Diverta pe o piata de 60 mil. euro


Diverta

Lascu Catalin la 6 Octombrie 2011, ora 09:45
Diverta...problema cu Diverta este absenta totala a marketingului, de la viziune si strategia de abordare a pietei si segmentelor respective, pana la tacticile de zi cu zi.

Ceea ce a facut ca un astfel de jucator sa ajunga intr-o astfel de situatie. Uimitor avand in vedere ca Diverta are practic un singur competitor direct, dar acela cu o pozitionare diferita....de fapt, mai corect spus, acela cu o pozitionare...fiindca Diverta este doar o aglomerare de obiecte cu targeturi diferite, n-are o pozitionare clara.

Din pacate, fara marketing, strategic si tactic, degringolada va continua.

Pacat, sa asteptam FNAC, se auzea intr-o vreme ca vin.

  Inapoi la articolul Unde se mai afla Diverta pe o piata de 60 mil. euro

Setari Cookie-uri