Stefanini, companie braziliana specializata in externalizare de servicii IT, angajeaza 60 de persoane care cunosc foarte bine limbile mentionate anterior. Posturile sunt deschise in departamentul de managed services, in care in prezent lucreaza 800 de angajati, care rezolva lunar in jur de 200.000 de solicitari de suport IT. Echipa de Managed Services a fost implicata in 70 de proiecte pana in momentul de fata, dintre care 40 sunt inca in desfasurare, pentru clienti din industrii precum cea farmaceutica, FMCG, productie, turism, management si consultanta.

Asa ca la Stefanini gasiti posturi de IT support analyst cu limba germana, helpdesk travel agent cu franceza sau engleza, support analyst pe limba franceza sau pe limba maghiara, potrivit anunturilor publicate de companie pe eJobs.ro. Candidatul ideal cunoaste foarte bine limba respectiva si pachetul MS Office, are abilitati bune in comunicare scrisa si orala si este motivat, organizat si orientat catre detalii. Experienta pe un post similar nu este obligatorie, dar poate fi un plus la interviu, mai este specificat in anunturile postate pe site-ul de recrutare eJobs.ro.

Salariul de start in Stefanini pentru un angajat care ofera suport tehnic este peste un salariu mediu din economia Romaniei, iar pentru posturi de nisa salarii sunt apropiate de cele din Europa, au declarat reprezentantii companiei.

Salariul tau in suport IT

O medie salariala pentru pozitiile de suport tehnic, new entry in centrele de suport, cu limba engleza, cunoscuta la nivel avansat si vorbita fluent pleaca de la 450 euro net, pentru nivele basic de suport tehnic si ajunge la 700 – 800 euro net pentru consultanta si asistenta tehnica la un nivel superior de expertiza si independenta decizionala, potrivit reprezentantilor de la compania de recrutare APT Resources & Services.

Citeste si:

"La aceste valori se adauga cate 100 de euro pentru o limba rara vorbita la nivel avansat, plus inca 50 de euro pentru o a doua limba rara vorbita fluent. Este bine de mentionat/reamintit ca o cunoastere a limbii engleze a devenit de ceva vreme o conditie obligatorie (by default, cum glumim noi), deci eliminatorie, impusa de cele mai multe companii multinationale care opereaza pe teritoriul Romaniei. Explicatia este de la sine inteleasa: mediul multicultural, in care engleza este limba de comunicare", spune Corina Anghel, specialist comunicare la APT Resources & Services.

Astfel, la un calcul simplu, daca un angajat este platit in medie cu 500 de euro pentru suport IT in limba engleza, un angajat care cunoaste o limba rara ar primi un salariu de 750-800 euro pe aceasta piata.

Potrivit Andreei Stanescu, service delivery senior director la Stefanini Romania, divizia managed services genereaza aproximativ 60% din cifra de afaceri a companiei in Romania. Departamentul livreaza proiecte in special pentru clienti din Europa, America de Nord, Australia si – intr-o masura mai mica – America Latina.

Sursa foto: Interviu pentru un job/Shutterstock.com