„La randul nostru si noi suntem clienti pentru alte companii in piata. In prezent, nu avem in plan sa oferim same day delivery. Cel putin la nivelul Romaniei exista inca o problema la nivelul infrastructurii rutiere”. Practic, ar fi destul de complicat sa oferi un astfel de serviciu, in conditiile actuale.

Presiunea asupra curierilor ar deveni, de asemenea, destul de mare, insa Paul Copil nu o exclude ca in viitor, ajutati de o infrastructura mai buna, o fluiditate mai mare al traficului care sa duca la scaderea costurilor si deci posibilitatea introducerii livrarii in aceeasi zi.

Cum arata traseul produsului, de la furnizor la client?

Supply chain-ul din online difera destul de mult fata de retailul traditional, fiind mult mai dinamic cel din zona de online. Mai mult, in zona de fashion, acest "traseu al produsului" este atipic chiar si fata de electroIT, considera Paul Copil.

"Furnizorii de fashion nu sunt printre cei mai standardizati, de unde exista si o marja destul de mare de erori. Atunci cand produsele intra, cu ajutorul companiilor de curierat, in depozite, intervine o sortare calitativa si cantitativa a marfurilor, dupa care receptia si preluarea produselor in stoc. In momentul respectiv se extrag mostre din articole care sunt trimise catre studioul foto. Ulterior, sunt incarcate pe site. Din acel moment, produsele devin accesibile produselor", explica, pe scurt, seful de operatiuni al Fashion Days.

Afla mai multe despre strategia Fashion Days in materialul VIDEO integral.