Seceta pedologică din ultimii doi ani din România a afectat nu doar culturile, ci și marjele de profit ale agricultorilor români, care au nevoie de susținere financiară, a declarat Adrian Cosor, directorul de marketing al ADAMA, liderul global în industria de produse pentru protecția plantelor, în cadrul conferinței Agricultura Viitorului, organizată de wall-street.ro și Retail.ro.

Suntem prezenți foarte mult timp pe piață și cunoaștem problemele fermierilor, știm cu ce se confruntă. După doi ani de secetă pedologică, suntem conștienți că fermierii nu mai au aceleași marje de profit și că suferă din această privință”, a explicat Adrian Cosor.

În aceste condiții, reprezentantul Adama a spus că producătorul de produse de protecție a plantelor a luat decizia de a lansa Adama Cash+, un program de fidelizare, unul financiar, unul gândit tocmai pentru a veni în întâmpinarea problemelor cu care se confruntă fermierii cu care colaborează compania.

Adama Cash+ este un program de cashback, unul care returnează o parte din bani fermierilor care folosesc produsele pentru protecția plantelor Adama. Este un proiect care a atras foarte mulți fermieri și care ne-a depășit așteptările. În acest program care am pus o sumă impresionantă de bani, de 1 milion de euro în 2024, iar acesta nu este singurul nostru program pe care-l punem la dispoziția clienților noștri”, a explicat directorul de marketing al Adama.

Potrivit acestuia, compania oferă și un sistem de vouchere prin care fermierii pot obține o reducere de 10% pentru produsele Adama, contactând reprezentanții zonali.

Adrian Cosor a menționat că programul a fost prelungit și în 2024, fiind deja la jumătatea primei etape, campania Adama Cash+ fiind împărțit în două etape. Prima etapă se leagă de campania de primăvară și debutează la începutul sezonului și durează până la recoltare, iar etapa a doua începe în campania de toamnă, o dată cu pregătirea însămânțării noilor culturi.

Puteți urmări declarațiile în întregime ale invitaților din cadrul conferinței AICI.

Agricultura Viitorului este un eveniment organizat de wall-street.ro și Retail.ro, în parteneriat cu Arggo, Adama, Agreena, CEC Bank, PepsiCo și Lidl și sponsorizat de Agricover.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Agricultură »



Setari Cookie-uri