La un an si o saptamana dupa lansarea comerciala pe piata marocana, Renault Maroc a vandut, pana la 14 iulie, 10.000 de Logan.

Completata cu lansarea din 9 ianuarie a gamei dCi, Dacia a devenit "in sase luni, prima marca de automobile din Maroc, iar Loganul autovehicolul cel mai bine vandut", conform responsabililor Renault Maroc.

Productia masinii Logan in Maroc se efectueaza in uzina din Casablanca a societatii Somaca (Societatea Marocana pentru Constructia de Automobile), in care Renault detine 54% din pachetul de actiuni, iar asamblarea este facuta cu componente aduse in special din Romania, informeaza Rompres.

Pentru fabricarea Logan-ului, uzina are o capacitate de producere de 30.000 de unitati anual, iar o parte din productie este destinata exportului. Logan este distribuit prin cele 26 de puncte de vanzare de care dispune reteaua Renault in Maroc.

In cursul programului international initiat de Renault pentru Logan, Marocul figureaza printre primele locuri de asamblare a Logan dupa Romania, pe langa Columbia si Rusia. Dupa adaugarea Iranului, Indiei si Braziliei la tarile in care se vinde Loganul, numarul tarilor in care e comercializat a ajuns la 42.

De la lansarea din Romania din septembrie 2004 si dupa succesul din Europa Occidentala, 267.000 de Logan au fost vandute in intreaga lume. Romania exporta in Maroc, pe langa autoturismul Dacia Logan, lemn, produse metalurgice, produse chimice, ingrasaminte, articole sanitare, bunuri de consum, fire si fibre sintetice. Din Maroc, Romania importa fosfati, conserve de legume, conserve de peste, citrice, incaltaminte, textile.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri