Dacia a lansat miercuri in Romania modelul Logan break MCV din care vrea sa vanda peste 3.000 de unitati anul acesta si 60.000 la anul, au spus reprezentantii companiei la prezentarea in premiera pentru Romania a noului model.
"Cred ca varianta care costa 8.200 de euro nu are concurent pe piata romaneasca", a declarat pentru NewsIn, directorul general Dacia, Francois Fourmont. Compania si-a propus sa vanda anul acesta 3.000-3.500 de unitati Logan break, iar la anul tinta de vanzari este 60.000 de unitati, din care o treime in tara, iar restul peste hotare, a spus Fourmont. El a adaugat ca, pana si cea mai scumpa versiune, cea care costa 11.600 euro, este fara concurenta pe piata romaneasca, datorita dotarilor pe care le ofera si a motorizarii puternice de 105 cai.

"Logan MCV inseamna in primul rand spatiu, capacitate de incarcare, modularitate si usurinta in utilizare", a spus directorul general Dacia.
Logan MCV are trei banchete si este pe piata singurul automobil cu sapte locuri care costa sub 10.000 de euro.

Dacia a inceput miercuri comercializarea in tara a noului model, iar exporturile vor incepe la inceputul anului viitor cu Bulgaria, Turcia si Europa de Vest.
Dacia a vandut in primele opt luni ale anului 71.329 unitati in Romania si are o cota de piata de 37,8%. Dacia si-a propus sa vanda anul acesta 200.000 de autovehicule: 112.000 in tara si 88.000 la export. La inceputul anului viitor capacitatea anuala de productie a fabricii de la Mioveni va ajunge la 235.000 de unitati, iar in 2008 va fi extinsa la 350.000 de unitati anual.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri