Bridgestone Corporation si Bridgestone Cycle anunta dezvoltarea unei noi generatii de anvelope pentru biciclete, punand in aplicare conceptul Air Free 1, care permite fabricarea unor anvelope pentru care nu este necesara umflarea cu aer.

Companiile vor avansa studii de fezabilitate, astfel incat noul produs sa fie disponibil pe piata pana in anul 2019.

Conceptul „Air Free” este o tehnologie care elimina nevoia de a umfla anvelopele necesara sustinerii greutatii, folosind o structura unica realizata din spite care se afla in partea interioara a rotii. In plus, materialele utilizate pentru spite si cauciuc ajuta la utilizarea mai eficienta a resurselor.

Bridgestone Corporation si Bridgestone Cycle au adaptat conceptul „Air Free” pentru a dezvolta anvelope pentru biciclete, astfel incat acestea sa nu fie perforate. Flexibilitatea ridicata a designului, garantata de materialele folosite, a facut posibile chiar propuneri de noi modele de biciclete, care nu au mai fost intalnite pana acum.

Grupul Bridgestone urmareste sa ofere noi moduri de a face ciclism, folosind conceptul Air Free si, in acelasi timp, sa adapteze aceasta tehnologie pentru mai multe tipuri de anvelope. Grupul Bridgestone isi propune sa lucreze in mod constant pentru dezvoltarea durabila a unor tipuri de transport universale si prietenoase cu mediul, care sa imbunatateasca vietile oamenilor.

Bridgestone EMEA, cu sediul central in Bruxelles, Belgia, este o filiala detinuta de Bridgestone Corporation, cu sediul in Tokyo, cel mai mare producator de anvelope si produse din cauciuc din lume. Bridgestone EMEA opereaza in peste 60 de tari si are peste 18.200 de angajati. La nivelul intregii regiuni, compania detine 14 fabrici, un centru de Cercetare & Dezvoltare si un centru de testare. Anvelopele premium ale Bridgestone EMEA sunt vandute in Europa, Orientul Mijlociu, Africa si la nivel global.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri