„Zona de vest a capitalei nu o aveam acoperita, asadar am folosit modelul de magazine-butic pe care l-am lasat anul trecut in zona de nord, pe spatiul unui alt centru comercial. Practic, am eficientizat spatiul si am adus experienta Pegas mai aproape de consumatori. Mai mult decat atat, magazinul de dimensiuni relativ reduse este si o forma de a arata celor interesati de franciza Pegas ca se pot gasi solutii practice pentru vanzarea bicicletelor Pegas,” explica Andrei Botescu, fondatorul Atelierelor Pegas.

In afara necesitatii de extindere a businessului Pegas prin deschiderea de noi magazine in regie proprie sau prin franciza, planurile Pegas cuprind si vanzarea de solutii de bike sharing catre municipalitati si institutii atat locale cat si internationale, pe modelul deja implementat in Romania la Universitatea de Farmacie si Medicina Targu Mures.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont