Mercedes-Benz a anuntat preturile noului Sprinter in Romania, versiunea standard (Sprinter 211 CDI FWD) cu tractiune fata avand un pret de pornire de 22.200 euro cu TVA.

Noul Sprinter Sasiu, cu tractiune pe puntea din fata, poate fi achizitionat la preturi incepand de la 18,655 euro fara TVA pentru modelul 211 CDI FWD si de la 21,197 euro pentru modelul 311 CDI FWD, in timp ce Sprinterul Furgon, tractiune fata, este disponibil pentru achizitii la preturi incepand de la 19,393 euro pentru modelul 211 CDI FWD si de la 21,880 euro pentru 311 CDI FWD.

“Avand un numar fara precedent de variante disponibile, o gama vasta de servicii de conectivitate si sistemele telematice de ultima generatie, noul Sprinter se adapteaza la o gama foarte mare de cerinte privind transportul comercial si mobilitatea", a declarat Volker Mornhinweg, Head Mercedes-Benz Vans.

Peste 1.700 de variante Sprinter disponibile

Versiunile de caroserie Furgon, Tourer, pick-up, sasiu, cap-tractor, trei configuratii diferite de tractiune – inclusiv, in premiera, tractiune pe puntea din fata - variantele diferite de cabina, de lungime a caroseriei, tonaj, inaltime a compartimentelor de incarcare si numeroasele optiuni de individualizare, toate acestea permit configurarea autovehiculului intr-o gama larga de posibilitati. Astfel, pot fi configurate peste 1.700 de variante ale noului Sprinter, mult mai multe decat in cazul modelului precedent.

Gama de aplicatii ale noului Sprinter include, de exemplu, serviciile de curierat de proximitate, transportul de marfuri pe distante mai mari sau solutia ideala pentru service-urile care utilizeaza autovehiculul ca atelier mecanic mobil. Noul Sprinter poate fi folosit de asemenea ca rulota sau autovehicul dedicat transportului de persoane, cat si pentru servicii medicale de urgenta.

Alte doua noi caracteristici se adauga la lista de noutati ale Sprinter: pe langa traditionalele sisteme cu tractiune pe puntea din spate, respectiv tractiune integrala, noul Sprinter are acum si tractiune pe puntea din fata. Sarcina utila a acestei versiuni este cu 50 kg mai mare decat in cazul versiunii cu tractiune spate. Podeaua compartimetului de marfa, pozitionata cu 80 mm mai jos, face mai convenabile atat operatiunile de incarcare/descarcare, in cazul versiunilor comerciale ale Sprinter, cat si accesul in/iesirea din spatiul interior, in cazul versiunilor tip rulota.

Autovehiculele au fost testate in opt locatii diferite din patru tari, in conditii diverse: de la gerul din Finlanda, altitudini inalte in Anzi, pana la caldura extrema in SUA.

Mercedes-Benz Vans a infiintat Centrul de Carosieri in 2006 pentru a oferi solutii pentru fiecare client. Tehnicienii Mercedes-Benz colaboreaza indeaproape cu partenerii realizand, de exemplu, containere frigorifice, caroserii pentru marfuri uscate, caroserii platforma si hayon pentru versiunile furgon. Pe langa acestea, sunt produse aici si camper van-uri de lux.

Global, 50% din noile modele Sprinter inmatriculate sunt echipate sau modificate de catre un carosier specializat, iar in Europa cifra este de cel putin 60% - aceste cifre arata cat de importanta este activitatea Centrului de Carosieri pentru cea de a treia generatie a liderului de piata Sprinter.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri