Compania Bolt, fosta Taxify, si-a anuntat intentia de a lansa un serviciu de livrare de mancare pe principalele piete din Europa si Africa unde aceasta opereaza.
"In combinatie cu tehnologia de care dispunem, eficienta operatiunilor noastre si sutele de mii de soferi ce utilizeaza infrastructura companiei, intentionam sa dezvoltam cel mai bun serviciu de livrare de mancare pentru milioanele de persoane din Africa si Europa care folosesc deja serviciile noastre zi de zi”, a declarat Markus Villig, CEO si cofondator al Bolt, conform unui comunicat de presa emis de catre companie.

Recent, compania a trecut printr-un proces de rebranding la nivel global, care a inclus schimbarea denumirii din Taxify in Bolt, cu scopul de a alinia identitatea de brand cu viziunea de ansamblu a companiei in ceea ce priveste serviciile de transport. Serviciile oferite de Bolt includ deja transportul la comanda cu automobile si motociclete, precum si folosirea partajata a scuterelor.

Serviciul de livrare de mancare va fi lansat in aceasta vara, initial in Estonia, Finlanda si Africa de Sud.

Markus Villig este fondator si CEO al Bolt (fost Taxify). In 2013, la varsta de doar 19 ani, a dezvoltat prima versiune a Bolt impreuna cu fratele sau Martin, fost membru in echipa Skype. Markus a fost desemnat cel mai tanar CEO in clasamentul Forbes „Europe 30 under 30” si este cel mai tanar fondator al unei companii europene evaluate la 1 miliard de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri