Producatorul american de automobile General Motors(GM) vrea sa se extinda pe piata europeana si propune automobile mai bine pliate pe gusturile clientilor vizati, a declarat vice-presedintele companiei, Bob Lutz, relateaza AFP citat de NewsIn.
Lutz a dat drept exemplu modelul Cadillac, depre care a precizat ca "este timpul sa intre pe piata europeana".

"Vom construi o gama de automobile in Europa, pentru a intra gradual pe aceasta piata. Suntem aici si vrem sa avem un impact ", a declarat Lutz la salonul auto de la Geneva, unde Cadillac si-a prezentat pietei europene modelul CTS. "Atentia acordata detaliilor de interior ale vehiculului ar trebui sa atinga standardele cu care sunt obisnuiti europenii", a explicat responsabilul american. "stim ce vor si ce asteapta clientii de pe aceasta piata", a precizat Lutz.

Vice-presedintele General Motors a insistat si asupra calitatii designului acestor automobile, subliniind ca este vorba de o schimbare in cultura producatorului de automobile. Obiectivul grupului este de "a crea automobile si utilitare remarcabile din punct de vedere al designului si de a le prezenta pe piata intr-un mod cat mai eficient posibil", pentru ca "masinile extraordinare dau nastere marcilor de renume", a precizat acesta.

"Suntem decisi sa ne extindem activitatea si sa ne majoram vanzarile in Europa, prin dezvoltarea unei retele de vanzari si prin modelele construite special pentru piata europeana, a declarat directorul general al Cadillac, Jim Taylor.

Grupul General Motors este momentan implicat in negocieri cu compania DaimlerChrysler privind eventuala preluare a diviziei Chrysler, care trece printr-o perioada de criza.





Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F