Tesla a livrat în primul trimestru al anului 2021 aproape 185.000 de mașini, mai mult decât dublu față de același trimestru din 2020. Comparativ cu trimestrul anterior, creșterea este de 2%, fiind un nou record de livrări.

Tesla și-a publicat cifrele trimestriale de producție și livrări pentru primul trimestru la sfârșitul săptămânii trecute în SUA. Rezultatele au fost peste așteptările analiștilor, care se așteptau la o scădere din cauza problemelor generate de pandemie. În trimestrul IV din 2020, Tesla a produs în total 179.757 de modele și a livrat 180.570, scrie thedriven.io.

Comparativ cu același trimestru din 2020, livrările au crescut cu 109% în primul trimestru al anului 2021, la 184.800 de unități. Au fost livrate 2.020 de Model S și X, și 182.700 de Model 3 și Model Y.

Citiți și O aplicație permite încărcări fără carduri în mai multe stații electrice, rezervări și plăți.

Tesla a trebuit să-și închidă fabrica din Fremont, California, pentru câteva zile în februarie, din cauza lipsei de cipuri și a trebuit să reorganizeze liniile de producție pentru Model S și Model X facelift.

Compania nu a produs vehicule noi Model S sau Model X în primul trimestru, livrând doar câteva exemplare din versiunile anterioare.

Cu toate acestea, Tesla și-a doborât recordurile de producție și livrări. Model 3 și Model Y au reprezentat întreaga producție în primul trimestru. Cu toate acestea, compania a depășit precedentul record pentru producția trimestrială. Producția Model 3 / X a crescut cu 10% față de trimestrul anterior.

Analiștii americani se așteaptă ca Tesla să depășească 850.000 de livrări pe an, în ciuda deficitului de cipuri și a diverselor probleme legate de lanțul de aprovizionare care persistă în sectorul auto.

Sursa foto: By Ververidis Vasilis / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri