Renault a primit 3.000 de comenzi pentru Logan in India si a vandut 1.500 de masini din momentul lansarii, in aprilie, iar scopul pe termen mediu este cresterea numarului de dealeri de la 27 in prezent, la 100, conform cotidianului indian The Calcutta Telegraph.
Oficialii Renault au declarat ca piata a raspuns bine si ca 25.000 de oameni s-au interesat de modelul Logan, in cele aproape doua luni care au trecut de la lansare. Francezii au declarat ca 12.000 de oameni au testat masina, iar un sfert dintre ei au si comandat-o, anunta NewsIn.

Oficialii Renault - Mahindra au spus ca numarul celor care s-au interesat de masina este deosebit de mare, tinand cont si de faptul ca modelul a fost lansat in mai putin de jumatate dintre orasele mari ale Indiei.

Logan a fost lansat oficial pe 3 aprilie la Mumbai, iar in prezent este comercializat prin 27 de dealeri din 11 orase indiene. Masina e disponibila in doua versiuni pe benzina: motoare de 1,4 si 1,6 litri, plus diesel-ul de 1,5 litri care este cea mai cautata versiune. Preturile masinii variaza intre 7.800 si 12.000 euro.

Mahindra - Renault, companie la care Mahindra&Mahindra are 51,49% din actiuni, iar Renault restul, a inceput inca de anul trecut productia experimentala a berlinei Logan la uzina din orasul Nashik din vestul Indiei. Capacitatea de productia va ajunge in iulie la 50.000 de unitati pe an, iar investitia a fost de 120 milioane euro.

Mahindra&Mahindra produce la Nashik, alaturi de Logan, doua automobile de teren, Scorpio si Bolero, intr-un ritm zilnic de 330 de unitati.

Compania e specializata in productia de tractoare si vehicule comerciale usoare si are peste 11.000 de angajati. Producatorul indian e pe locul patru pe plan mondial la numarul de tractoare fabricate anual.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri