BMW testează posibilitățile de marketing în jocurile video și o face într-unul dintre cele mai populare titluri din lumea gaming-ului online al ultimilor ani: Fortnite. Jucătorii vor putea să-și construiască propriul BMW iX2 chiar pe o hartă special creată în interiorul jocului, astfel că vor putea să vadă cum arată noul SUV bavarez înaintea oricui.

BMW a lansat o serie de mașini care au șocat prin design-ul lor, ca SUV-ul sportiv de mari dimensiuni XM sau nava-amiral Seria 7, dar și modele ceva mai „cuminți”, ca noua Seria 5. Cu o linie de coupe, SUV-ul compat X2, ce va fi oferit și cu propulsie electrică sub numele iX2, s-ar putea plasa în prima categorie, dar doar jucătorii de Fortnite ne vor putea spune, cel puțin pentru început. Asta pentru că BMW a creat o hartă specială (fără să colaboreze direct cu dezvoltatorii jocului) în care sunt presărate diverse misiuni, gamerii primind ca premiu final șansa de a personaliza noul model al mărcii din Munchen.

BMW nu a făcut publice decât imagini „sneak peek” cu noul model. Prima poză din articol este cu vechea generație

Noua hartă din joc este, de fapt, un oraș denumit Hypnopolis. Vorbim despre o așezare insulară creionată în spiritul jocului, cu diferite provocări și activități pe care le pot explora pasionații jocului dezvoltat de Epic Games și lansat în urmă cu șase ani. Conform cifrelor disponibile online, Fortnite este un joc deosebit de popular, cu aproximativ 239 de milioane de jucători lună de lună, vârful de jucători într-o singură zi situându-se în jurul a 15 milioane la nivel global.

Așa-numitul „Car Creator”, pe care jucătorii îl vor debloca abia după ce au bifat toate provocările din Hypnopolis, le permite să creeze versiuni digitale personalizate ale noului BMW iX2. Odată cu acest anunț, BMW a făcut publică și data la care lumea reală va putea să vadă, pentru prima oară fără camuflaj, noile X2 și iX2: 11 octombrie 2023. După această dată, spun cei de la BMW, jucătorii de Fortnite vor putea profita și de alte update-uri pentru această hartă, căci a fost dezvoltat și mai mult conținut ce va fi disponibil după lansarea oficială.

Se văd și din aceste imagini silueta de coupe și grilele generoase și iluminate

Noua hartă a fost personalizată pentru a reprezenta diverse elemente importante pentru BMW așa cum este sediul general cu cele patru turnuri cilindrice din Munchen, dar și Muzeul BMW parte a BMW Welt. Practic, vei putea vizita un colț din Munchen odată ce pătrunzi în această hartă, una care ar „reprezenta spiritul dinamic și orientat către sustenabilitate al noului iX2”.

Aceasta nu este pentru prima dată când jucătorii au putut interacționa cu o mașină reală pe o hartă din Fortnite. În trecut, Ferrari-ul 296 GTB a putut să fie condus în Fortnite, ceea ce nu este cazul cu iX2. În schimb, BMW-ul va putea să fie modificat, deși nu știm în ce fel. Jucătorii care vor să vadă despre ce e vorba trebuie să introducă un cod anume (3541-0917-2429) în câmpul Codurilor pentru Insule din joc. BMW a anunțat, de asemenea, că se va mai folosi și în viitor de astfel de oportunități digitale - foarte BTL! - pentru a-și promova produsele.

Sursa foto: BMW

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri