Mazda: Volum de vanzari constant in prima parte a anului fiscal

In perioada aprilie iulie 2007, Mazda a inregistrat un volum de vanzari constant fata de aceeasi perioada a anului trecut, inregistrand 99.000 de unitati. In valori relative, variatia inseamna o scadere mai mica de 1% .

In luna iulie a anului curent sapte piete au anuntat cresteri mai mari de 10% pentru vanzarile Mazda, patru dintre acestea inregistrand valori record. in Marea Britanie Mazda a atins 3.640 de unitati vandute, reprezentand o crestere cu 4,5% a volumului de vanzari si o depasire cu 1,9% a cotei de piata prognozate.

Portugalia a inregistrat pentru a doua luna consecutiv o crestere de doua cifre, stabilind astfel doua recorduri in iulie - pentru volumul de vanzari, cu aproape 500 de unitati reprezentand o crestere cu 63% si pentru cota de piata, care s-a situat cu 1,9% peste valoarea estimata.

In Rusia, vanzarile Mazda in iulie au numarat peste 3.670 de unitati, determinand astfel o crestere cu 33%. in Spania, Mazda a avut a doua cea mai buna cota de piata pentru luna iulie de pana acum, estimata la 0,8%.

In Romania, vanzarile Mazda pentru luna iulie au fost de 65 de unitati in timp ce pentru primul semestru din 2007 au atins 353 de unitati, ceea ce reprezinta o crestere semestriala de aproximativ 90% fata de acelasi interval al anului precedent. Pe primele locuri in topul vanzarilor se afla modelele Mazda3 cu 115 unitati, Mazda6 cu 106 unitati, precum si pick-up-ul BT-50, cu 71 unitati. Obiectivul de vanzari Mazda este de 1000 unitati pana la finalul lui 2007, compania estimand atingerea acestui volum prin introducerea pe piata din Romania a noilor modele recent lansate in Europa, Mazda2 si Mazda CX-7

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri