Dacia a vandut in primele unsprezece luni ale anului peste 207.000 de automobile pe plan mondial, in crestere cu peste 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce vanzarile totale ale grupului Renault au urcat cu 1,3%, la aproape 2,3 milioane de unitati, conform raportului Renault.
Dacia a vandut 207.890 automobile in intervalul ianuarie - noiembrie, in crestere cu 15,3 % fata de cele peste 180.000 unitati comercializate in perioada similara a anului trecut. Vanzarile de autoturisme Dacia au ajuns, pana in noiembrie 2007, la 196,918 unitati, in urcare cu 16,4% fata de cele aproape 170.000 vandute in primele unsprezece luni din 2006.

La capitolul vehicule comerciale, vanzarile au inregistrat o scadere cu 0,9%, pana la 10.972 unitati intre ianuarie si noiembrie anul curent, scrie NewsIn.

In luna noiembrie, vanzarile Dacia au crescut cu 42,0%, pana la 22.400 unitati, fata de 15.773 unitati in a unsprezecea luna a anului trecut. Vanzarile grupului Renault au atins 214.028 automobile, in crestere cu 15,5% fata de luna noiembrie 2006.

Vanzarile de autoturisme Renault pe plan mondial au crescut cu 1,0%, de la 1,89 milioane unitati in primele unsprezece luni ale anului trecut, la 1,91 milioane intre ianuarie - noiembrie 2007. La nivel de grup, vanzarile au urcat cu 1,3%, pana la 2,27 milioane unitati.

Romania a fost a sasea piata ca marime pentru marcile grupului Renault, cu peste 123.000 de vehicule vandute (Dacia+Renault), fiind devansata de Franta (peste 573.000 de unitati vandute), Spania (peste 182.000), Germania (peste 146.000), Marea Britanie (peste 141.000) si Italia (peste 133.000).

In Romania, dintre cele 123.045 autovehicule vandute de grupul Renault, 93.762 au fost marca Dacia.

Cota de piata a grupului Renault a fost in Romania de 38,4%, superioara celei din Franta (24,9%), Turcia (15,2%) sau Spania (10,6%), potrivit raportului Renault.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri