Toyota Romania a vandut anul trecut 10.458 unitati Toyota si Lexus, in crestere cu 81% fata de 2006 si mizeaza in 2008 pe comercializarea a 14.000 de unitati.

Din totalul masinilor vandute in 2007, 10.301 au fost modele Toyota, care au inregistrat o crestere de 80,5% fata de anul 2006, cand s-au vandut 5.707 masini si 157 unitati Lexus. Potrivit reprezentantilor companiei in cazul marcii Lexus, cresterea a fost de peste 200%, de la 52 de unitati in 2006.

Cele mai bine vandute modele Toyota in 2007 au fost Yaris cu 2.341 unitati, in crestere cu 91% fata de 2006, Avensis cu 1.968 unitati, cu 52% mai mult decat in 2006 si Corolla cu 1.835 unitati, semnificand o crestere de 18%. In plus, noutatea anului 2007 a reprezentat-o Toyota Auris care a inregistrat vanzari de 1.167 de unitati.

"Daca la finalul primului semestru estimam un nou an record, cu peste 9.000 unitati vandute, bilantul anului 2007 a depasit cu mult aceasta previziune. Anul 2007 a insemnat pentru Toyota Romania un an al evolutiilor spectaculoase, atat la nivelul vanzarilor, cat si la nivelul retelei de distributie, prin inaugurarea de noi centre moderne de retail. Intentionam sa continuam seria recordurilor in 2008, cu vanzari care sa ne propulseze in topul importatorilor auto din Romania. Tinta noastra pentru anul acesta este de 14.000 unitati Toyota si Lexus", a declarat Directorul Comercial al Toyota Romania, Mihai Bordeanu.

Cresterea vanzarilor din 2007 a fost favorizata de noile modele lansate pe piata romaneasca, precum si de extinderea retelei care s-a consolidat prin deschiderea de noi centre de retail de tip 3S (showroom, service si piese de schimb), la Timisoara, Cluj, Brasov si Bacau.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri