Grupul Radacini, dealer pentru marcile Daewoo, Opel, Chevrolet, Mazda si Suzuki, estimeaza pentru primele trei luni ale acestui an vanzari mai mici cu 50%, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, a declarat directorul de vanzari, Nicolae Sorescu, citat de NewsIn.
In ceea ce priveste cifra de afaceri aferenta anului 2008, reprezentantul Grupului Radacini a spus ca se preconizeaza o crestere cu 10% fata de anul anterior, cand a raportat aproximativ 90 milioane de euro, a spus Sorescu.

Rulajul privind vanzarile este mai redus in prezent din cauza perioadei dificile, insa compania nu a recurs momentan la reducerea numarului de personal, incercand redistribuirea acestuia, si nu disponibilizari, a spus Sorescu. In ceea ce priveste proiectul 3S (sales, showroom, service) din Constanta, lucrarile sunt in curs de finalizare, deschiderea acestuia urmand sa se faca in perioada august-septembrie 2009.

Grupul Radacini este unul dintre dealerii participanti la programul Rabla, numarul masinilor alocate pentru acest proiect fiind de peste 1.000de unitati, dintre care cea mai mare pondere o are Suzuki cu 800 de unitati.

Reprezentantul Radacini considera ca era mai bine ca numarul total de locuri in cadrul programului Rabla 2009 sa nu fie de 60.000, ci de 30.000, astfel incat sa se poata oferi 7.600 de lei, in loc de 3.800 de lei.

In 2008, Guvernul a dat 91,4 milioane lei prin programul Rabla, reprezentand 76% din fondurile alocate. Anul trecut, Guvernul a alocat bani pentru scoaterea din circulatie a 40.000 de autovehicule mai vechi de 12 ani, dupa ce, in 2007, norma a fost de aproape 16.500 de masini.
Grupul Radacini este prezent pe piata auto incepand cu anul 1995 si cuprinde Radacini (dealer Daewoo), Radacini Motors (dealer Opel si Chevrolet), Arian Motors (dealer Mazda), NAV (North American Vehicle) si Radacini Auto Motor (dealer Suzuki).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri