La vanzarile de automobile de pe piata americana, General Motors (GM) este inca pe primul loc in luna noiembrie, dar situatia sa nu este deloc buna, avand o scadere cu 24%, fata de perioada similara a anului trecut.

Toyota Motor Corp., producatorul japonez de automobile, i-a depasit pe rivalii de la Ford in ceea ce priveste cota de piata, fiind la doar la un procent in spatele celor de la GM.

Un raport al grupului Power Information Network, companie specializata in analiza pietei auto, arata ca General Motors a avut in primele 13 zile ale lunii noiembrie cea mai mare cota din piata auto americana, aproape 18,8%, transmite CNN. Totusi, nivelul de vanzari al celui mai mare producator de masini a scazut cu 24%, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Japonezii de la Toyota ocupa urmatorul loc, cu o cota de piata de 17,9%, in crestere fata de 2004, cand a detinut 15,4% din volumul de vanzari.

Acelasi raport arata ca Ford, care s-a confruntat cu o scadere a vanzarilor cu 30% fata de intervalul similar din 2004, s-a plasat pe locul trei, avand o cota de piata de 15,3%. GM si Ford au raportat amandoua scaderi de 23% in comercializarea pe luna octombrie pe teritoriul Statelor Unite, fapt cauzat de preturile mari ale benzinei care afecteaza cererea. Majorarea preturilor la produsele petroliere a condus la cel mai scazut ritm de vanzari din ultimii sapte ani.

DaimlerChrysler s-a clasat pe locul al patrulea, in noiembrie, cu o cota de piata de 13,6%, iar Honda Motor Co. Ltd. ocupa a cincea pozitie, cu 12,2%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F