De cativa ani, pe piata de outsourcing se observa orientarea spre servicii integrate cu valoare adaugata mare. In acest context, Valoris Center, de exemplu, dupa o perioada de cinci ani de contact center, a integrat in paleta de servicii activitati de back office, recrutare, training, servicii IT, alaturi de alte servicii B2B, conform Revistei CARIERE.

De asemenea, vedem o stabilizare a pietei care, raportata la anii de dinaintea crizei economice, este mult mai coerenta la nivel de oferta si preturi. „Ne putem astepta ca acest trend sa continue, piata sa devina din ce in ce mai stabila si calitatea serviciilor oferite sa creasca”, spune Cristina Man, Director General Valoris. Valoris Center, care exista pe piata din 29 noiembrie 2006, cand au efectuat primul apel telefonic, este o companie cu capital 100% romanesc care activeaza pe piata serviciilor de BPO. Cu o echipa de peste 350 de angajati care lucreaza pentru 50 de clienti in limba romana si alte sapte limbi de circulatie internationala, compania isi desfasoara activitatea in doua sedii situate in Bucuresti si in Ramnicu Valcea.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: Shutterstock/ASDF_MEDIA


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Gregoire Vigroux, TELUS: Romania, o piata matura pentru outsourcing