Computer Generated Solutions (CGS) România, una dintre cele mai importante companii din piața locală de business process outsourcing (BPO) în plan recrutarea a aproximativ 100 de persoane pentru biroul din Târgu Jiu, până la finalul acestui an.

„La momentul actual, în hub-ul din Tg. Jiu activează 300 de angajați. Dintre aceștia, doar o mică parte lucrează în sistem remote, majoritatea optând pentru activitatea de la birou datorită mediului de lucru și a oportunităților oferite de acesta. 95% dintre membrii echipei de conducere pentru această filială provin din comunitatea locală și au parcurs o evoluție semnificativă în compania noastră, pornind de la poziții de bază," a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Pozițiile disponibile se adresează atât celor care preferă să lucreze de la birou, cât și celor interesați de modalități de lucru la distanță. Noii colegi se vor implica în proiecte similare cu cele desfășurate în celelalte centre CGS România, precum servicii de suport pentru clienți, asistență tehnică, vânzări, colectare sau activități de backoffice. În plus, este important de menționat că centrul din Târgu Jiu oferă servicii în limba română pentru câțiva dintre cei mai importanți clienți locali. De asemenea, compania este interesată să identifice candidați înzestrați cu abilități de negociere și gestionare a relațiilor cu clienții.

“Ne propunem astfel să extindem echipa de la 300 de angajați, numărul actual, la 400 până în 2024, însoțită de o diversificare semnificativă a portofoliului de competențe. Mai presus de toate, căutăm colegi motivați să învețe în permanență, să-și dezvolte abilități noi și să accepte provocări diverse”, a mai afirmat reprezentantul companiei.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri