Reteaua Domo continua strategia de a se pozitiona cat mai aproape de clientii sai, fie ca este vorba despre cei fideli sau despre clienti care abia acum intra in contact cu oferta Domo
Pentru a-si re-demonstra pozitia Pentru acasa, Domo lanseaza un Catalog de Comanda in paginile caruia prezinta o oferta vasta de produse din toate gamele, pe care lantul de retail le comercializeaza, disponibile prin comanda si pentru care compania asigura transportul, indiferent de locatia in care se afla clientul.

Este o oferta cu care targetam in principal orasele mici, localitatile rurale, acele zone unde nu exista magazine Domo. Vrem sa venim in intampinarea nevoilor potentialilor clienti, sa le simplificam viata punandu-le la dispozitie o gama larga de electronice, electrocasnice si produse IT&C, indeplinindu-ne totodata viziunea: de a fi prezenti in fiecare gospodarie din Romania, cu cel putin un produs. Acest lucru nu inseamna ca oferta nu e disponibila pentru clientii din marile orase, dimpotriva. Pentru acestia asiguram transport gratuit la domiciliu, declara Gabriela Mandrea, Sales&Marketing Manager Domo Retail.

Pentru Catalogul de Comanda, Domo a pus la punct un mecanism de implementare simplu, care sa asigure celor care comanda confort si siguranta ca vor primi in timpul promis produsul solicitat.

Constientizand dorinta multor clienti de a-si achizitiona electronicele si electrocasnicele in rate, alaturi de partnerul nostru Estima Finance am pus la punct un sistem simplu, dar extrem de sigur, prin care doritorii sunt informati in scurt timp ca au primit creditul solicitat si semneaza actele chiar la livrarea produselor, mai spune Gabriela Mandrea.

Domo este dupa cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationala formata din 105 magazine ce insumeaza peste 37.000 de metri patrati si peste 1000 angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri