„Am incheiat luna septembrie cu cresteri insemnate pe toate diviziile de business ale companiei, depasind cifra de afaceri totala de 43 milioane lei si estimam inchiderea anului cu vanzari de peste 56 milioane lei. Divizia de retail a ajuns la un total de 44 de magazine, dintre care: 34 de magazine OPTIblu si 10 magazine Klarmann, atat in Bucuresti cat si in alte orase mari din tara", sustin oficialii companiei.

Directiitle de dezvoltare strategica a companiei pentru urmatoarea perioada sunt cresterea retelelor OPTIblu si Klarmann, concomitent cu o mai buna adaptare a platformelor e-commerce www.optiblu.ro si www.conga.ro.

"Valoarea investitiilor in 2017 depaseste 10 milioane lei, buget directionat in principal spre deschideri de magazine noi precum si renovari si remodelari de magazine existente, comunicare de marketing si constructie de brand, echipamente medicale moderne, dezvoltarea sistemelor IT si logistice prin implementarea unui program de tip Warehouse Management System, precum si in programe de formare profesionala a angajatilor ce includ cursuri de optica si optometrie, abilitati de vanzari si comunicare cu clientii, dar si cursuri de limba engleza”, adauga oficialii companiei.

Optical Network a luat fiinta in anul 2004, in prezent fiind unul dintre liderii pietei de optica medicala in Romania. Divizia de retail opereaza lanturile de magazine OPTIblu si Klarmann in Bucuresti si mari orase din tara. De asemenea, compania detine o divizie de distributie autorizata sa comercializeze marci de rame vedere si ochelari soare.

Inspirata de tinutele purtate...
Citeste si: Afacere cu pantofi realizati manual. Povestea Ancolette