Reteaua Dodo Pizza, prezenta in Bucuresti si Brasov, are in plan sa deschida anul acesta doua noi pizzerii in Bucuresti si sa lanseze procesul de francizare, estimand o crestere a vanzarilor de pana la 20 de milioane de lei, a declarat Sergiu Bolocan, fondatorul francizei din Romania, pentru wall-street.ro.

Pe 13 ianuarie 2020, Dodo Pizza va redeschide livrarea in punctul de lucru din cartierul bucurestean Aviatiei, la sfarsitul lunii februarie, fiind necesara o ultima autorizatie de constructie.

In plus, planul este sa deschida inca doua restaurante in Capitala, in a doua parte a acestui an, in zonele Titan, Drumul Taberei sau Colentina. De asemenea, va fi lansat procesul de francizare. „Lansam francizarea, am inceput sa colaboram cu francize.ro in vederea gasirii de francizati potriviti in resedintele de judet”, a spus Sergiu Bolocan.

Investitia in noile spatii va depinde de formatul care va fi ales in functie de zona spatiului gasit, suprafata si starea spatiului si variaza intre 150.000 si 250.000 de euro.

Marimea echipei depinde de nivelul de vanzari. O locatie noua incepe cu o echipa de 12-15 persoane (personal in bucatarie si livratori) si creste in functie de nivelul incasarilor. Spre exemplu, numarul maxim de angajati pe care-l are acum o pizzerie cu incasari de peste 500.000 de lei pe luna este de peste 50.

Anul 2019 a fost inchis cu o cifra de afaceri de 14,19 milioane de lei, la nivelul celor 5 restaurante, dintre care patru in Bucuresti si unul in Brasov. Cele mai mari incasari, peste 5,7 milioane de lei, au fost generate de restaurantul din Brasov, primul deschis in urma cu cinci ani, care continua sa creasca de la an la an.

Anul acesta au planificat sa ajunga la vanzari proprii in valoare de 20 de milioane de lei, fara eventualele puncte in franciza care s-ar putea deschide odata ce procesul va fi lansat.

La finalul anului 2019, in pizzeriile Dodo lucrau 147 de angajati, numar care va creste cu circa 30-40% anul acesta, urmand ca o parte din personal sa fie angajat din Nepal.

“Vom creste proportional cu cresterea cifrei de afaceri - cu 30-40%. Da, vom importa, preponderent din Nepal, avem o experienta pozitiva cu baietii pe care deja ii avem de acolo. Am decis ca vom avea un efectiv de minim 30% de nepalezi. Acum avem 11 persoane si vom creste echipa lor pana la circa 30 de persoane”, a explicat Bolocan.

Dodo Pizza nu va colabora nici anul acesta cu procesatorii tip UberEats, FoodPanda sau Glovo, pentru ca ar pierde contactul si controlul asupra experientei pe care o are clientul comandand produsul. In plus, Dodo Pizza garanteaza livrarea in 45 de minute, iar daca intarzie, ofera o pizza gratis, printr-un voucher. "Procesatorii au un model de business prin care ei nu pot garanta livrarea in 45 de minute si o responsabilitate materiala in cazul in care intarzie, daca ar face-o - comisionul perceput ar trebui sa fie dublu, explica Bolocan.

Sergiu Bolocan a adus franciza ruseasca Dodo Pizza in Romania dupa ce a lucrat in Rusia, pentru fondatorul Feodor Ovchinikov. Citeste aici despre Dodo Pizza si promisiunea “45 de minute sau pizza gratis”.

Sursa foto: Facebook Dodo Pizza

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri