Capra Noastră, business din Iași specializat în producția de bere artizanală, a consemnat modificări majore la nivel de producție și de vânzare, care au avut un ritm încetinit, iar extinderea pe noile piețe a fost oprită, în prima jumătate a acestui an.

În prima jumătate a anului, care a cuprins și starea de urgență, valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la 180 de lei. Totodată, mediul online a devenit vectorul principal pentru vânzarea și promovarea produselor, care înregistrează volume mai mari în perioada campaniilor promoționale, pentru toate sortimentele. Astfel, în această perioadă, Capra Noastră a cunoscut o creștere cu 10% a vânzărilor online, față de aceeași perioadă a anului trecut.

„În ciuda perioadei dificile pe care cu toții o traversăm, ne bucurăm să vedem că anul acesta s-a consolidat și mai mult tendința de a încuraja oamenii să cumpere local, pentru a veni în sprijinul economiei”, a declarat Ionel Păsărică, fondator Capra Noastră.

Produse lansate în pandemie - Capra Noastră Demo, bere IPL

În această perioadă, Capra Noastră a lansat un produs nou - Capra Noastră Demo, un India Pale Lager făcut din patru tipuri de hamei, cu aromă de citrice și un post-gust amărui. Acest sortiment este produs în ediție limitată, de vară și se adresează consumatorilor care își doresc să testeze o varietate lejeră de bere, care se bea ușor și este foarte apropiată de preferințele românilor pentru bere.

Capra Noastră pregătește un sortiment de bere triplă și unul de bere neagră, maturate în butoaie de vin, folosite o singură dată. Acestea urmează să fie transferate în sticle și să fie pregătite pentru punerea în vânzare.

Berea artizanală, căutată de români

În ultimii ani, piața de bere artizanală a cunoscut o creștere accelerată. De la câteva berării artizanale în 2015, acum sunt aproximativ 50 de microberarii în toată țara. Totodată, au cunoscut o dezvoltare bună și târgurile specializate de bere, în fiecare oraș mare din România, unde consumatorii pot încerca sortimente noi și pot descoperi produsele care sunt pe gustul lor.

În acest context, Capra Noastră plănuiește în următorii ani extinderea atât la nivel național, cât și internațional, pe piețe din Europa și Asia. Totodată, are în plan dezvoltarea portofoliului de produse cu noi sortimente de bere, cu arome adaptate pentru publicul autohton.

Compania lucrează și la dezvoltarea prezenței în mediul online pentru a facilita experiența de cumpărare și își propune să contribuie la educarea pieței, în așa fel încât consumatorii să înțeleagă berea bună, meșteșugită cu atenție și lucrată cu ingrediente de calitate.

Românii ar trebui să cunoască și să înțeleagă cât de variată este berea craft și cât de diverse pot fi aromele. Procesul de fabricație este mai lung și uneori chiar mai minuțios în funcție de aromele dorite. Însă, esența rămâne aceeași: berea artizanală este făcută din ingrediente naturale, de calitate, fără conservanți artificiali. Din acest motiv, majoritatea berilor artizanale expiră în câteva luni din momentul punerii la vânzare, doar cea prin dublă fermentație poate fi consumată într-o perioadă de până la doi ani. Berea craft este pentru oamenii cărora le place diversitatea și au curiozitatea de a încerca și altceva într-o industrie care este de când lumea”, a explicat Ionel Păsărică.

Capra Noastră este un business care produce bere artizanală cu sediul în Iași.

Sursa foto: Capra Noastra

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri