FlorideLux.ro, retailerul de aranjamente florale și cadouri online și offline, estimează că vânzările din apropierea sărbătorii de Halloween vor crește cu 20% în acest an față de aceeași perioadă a anului trecut.

„În lipsa petrecerilor tematice, oamenii vor simți nevoia să uite de distanțarea socială și să fie mai aproape unii de alții prin intermediul florilor sau al cadourilor”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Cu această ocazie, compania a lansat și o nouă colecție cu aranjamente florale și decorațiuni specifice acestei perioade, care potrivit estimărilor companiei vor genera venituri de aprox. 15.000 euro, alături de celelalte produse din oferta retailerului.

Printre produsele din noua colecție pentru Halloween se numără aranjamentele florale în dovleci, buchete de flori cu pânză de păianjen, coșuri cadou cu lumânări și decorațiuni, aranjamente de masă cu trandafiri criogenați, dar și decorațiuni inedite potrivite acestei sărbători, cum ar fi dovlecii de teracotă.

Prețul unui aranjament floral de Halloween va începe de la 159 lei, cost care asigură livrarea gratuită oriunde în țară, iar cel mai scump va ajunge la aprox. 100 de euro. Ambele variante reprezintă aranjamente florale în dovleci, iar prețul variază în funcție de dimensiunea lor și de florile folosite.

Potrivit FlorideLux, se constată tendința din ce în ce mai accentuată pentru comenzile online inclusiv în cazul produselor de floristică. Conform FlorideLux, încrederea în florăriile online s-a dublat, iar produsele alese sunt din ce în ce mai variate. De asemenea, cei mai mulți clienți comandă online recurent flori și alte aranjamente, mai des ca înainte, ceea ce arată că aceștia încearcă să evi

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri