Retailerul Profi atinge pragul de 100 de magazine cu noul format lansat în urmă cu un an la Ploiești. Pentru anul viitor, retailerul vrea să lanseze un program de loializare digitalizat.
„În 2022 vom continua să multiplicăm în masă acest model, totodată ducând revoluția și în interiorul Profi prin digitalizare și un mare număr de programe, inclusiv prin utilizarea inteligenței artificiale în beneficiul clienților noștri", a declarat Directorul general Profi, Pawel Musial.
Modelul Noul Profi se prezintă în toate cele patru formate ale noastre: Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafață de vânzări și sortimentul cel mai larg; City – mica unitate urbană, de lângă casă; ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumpărături rapide, de necesitate; și Loco – magazinul din afara marilor aglomerări urbane.
Compania transmite că numărul de magazine noi deschise se va mai tempera anul viitor, crescând în schimb numărul de magazine existente care vor fi remodelate. Profi vrea să propună un program de loializare digitalizat și să lanseze și livrarea la domiciliu.
Citeste si:
Profi are 25.000 de angajați în peste 700 de localități, lucrând în peste 1.500 de magazine dintre care 600 sunt administrate de antreprenori parteneri.
Sursa foto: Profi
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: