Grupul francez Carrefour anunță vânzări în creștere cu 11,2% față de aceeași perioadă a anului trecut, e-commerce în creștere cu 20% și un ROI de 700 milioane de euro în S1 2023. Valorile pieței locale, în termeni comparabili, plasează Carrefour România pe poziția a doua în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri în Europa.
Carrefour România își continuă planurile de extindere, încheind S1 cu 405 magazine, împreună cu o amprentă digitală extinsă prin intermediul partenerilor săi de e-commerce, Bringo și Glovo.
„(...) poziția remarcabilă a României pe locul 2 în vânzările europene în S1 este o dovadă a eforturilor noastre de a deveni principalul retailer pentru români. (...) Creșterea Carrefour România este impulsionată de succesul mărcilor proprii și de campanii promoționale atractive, precum Top 100 HIT și Bonul de Weekend (...). Preconizăm în lunile următoare noi deschideri de magazine în toate formatele, continuând, în același timp, demersurile noastre de a oferi servicii excepționale și de a răspunde nevoilor clienților noștri", , a declarat Régis Moratin, CFO Carrefour Romania.
Citeste si:
În plus, în aprilie 2023, Carrefour a anunțat semnarea unui acord cu Grupul Louis Delhaize care implică preluarea activităților Cora în România, inclusiv 10 hipermarketuri și 8 magazine Cora Urban, precum și preluarea a aproximativ 2400 de angajați.
Tranzacția este supusă aprobării autorităților relevante din domeniul concurenței și se preconizează că va fi finalizată până la sfârșitul anului 2023.
De asemenea, pe 12 iulie, Grupul a semnat un acord cu Louis Delhaize pentru a achiziționa Cora și Match în Franța, reafirmându-și astfel poziția de lider pe piața franceză de retail alimentar.
„Performanța bună din Franța a fost reluată în majoritatea zonelor noastre europene, unde au apărut semne de încetinire a inflației în al doilea trimestru. În America Latină, situația este mai nuanțată, Argentina continuându-și traiectoria (...) de creștere, în timp ce Brazilia a fost afectată de finalizarea conversiei magazinelor Grupo BIG și de condițiile dificile de pe piață.", a declarat Alexandre Bompard, Chairman și CEO Grup Carrefour.
Citeste si:
Totodată, la nivel de grup vânzările de produse marcă proprie Carrefour continuă să crească, ajungând la peste 35% din vânzările de alimente la jumătatea anului, cu +3 puncte față de S1 2022.
Sursa foto: Shutterstock / Ritu Manoj Jethani
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: