Grupul de firme Angst a realizat in primul semestru din 2007 o cifra de afaceri cu 23 % mai mare fata de perioada similara a anului trecut, rezultatele financiare fiind determinate de investitiile in tehnologii.
In primul semestru din 2007, cifra de afaceri Angst a crescut cu 23%, iar profitul cu peste 35 %, fata de perioada similara din 2006. Cifrele prezentate sunt rezultatul unor investitii in tehnologii noi, acestea conducand la o majorare a productivitatii muncii in medie cu 20%.

Rezultatele financiare obtinute in primul semestru au dus la revizuirea estimarilor pentru acest an, astfel ca se asteapta realizarea unei cifre de afaceri de 70 de milioane de euro, fata de 60 de milioane de euro, planificarea initiala.

Previziunea optimista se datoreaza si extinderii retelei de magazine in vestul tarii. De asemenea, investitiile in tehnologiile de productie care vor fi finalizate in al doilea semestru, vor conduce la cresterea productiei si a productivitatii muncii.

Grupul Angst detine trei fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 23 de magazine specializate, dintre care 18 functioneaza in Bucuresti, doua in Buftea si cate unul in Otopeni, Sinaia si Cluj.

Anul trecut, Angst-ul a inregistrat o crestere a vanzarilor de mezeluri de 25%, fata de 15% cat a fost cresterea totala a pietei, in principal pe baza intensificarii activitatilor de cercetare dezvoltare a produselor si prin extinderea retelei de magazine.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri