Compania Farmaceutica Remedia (RMAH) a inregistrat in primul semestru din 2007 afaceri de 4,86 milioane lei (1,55 milioane euro), in crestere cu 27,8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul vanzarilor mai mari de marfuri.

In primele sase luni din 2006, afacerile companiei s-au cifrat la 3,8 milioane lei. Societatea a avut in prima jumatate a acestui an un profit net de 1,13 milioane lei (360.500 euro), mai mare cu 5,1% fata de intervalul echivalent al anului trecut, cand profitul net afisat a fost de 1,08 milioane lei.

Veniturile din vanzarea marfurilor, in primul semestru au depasit 46,9 milioane lei (14,9 milioane euro), in crestere cu 29,4% fata de aceeasi perioada din 2006, cand veniturile obtinute de catre societate din vanzarea marfurilor au fost de 36,2 milioane lei.

In prezent, Farmaceutica Remedia are un capital social de 1,06 milioane lei, divizat in 10,61 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarul majoritar al companiei este Valentin-Norbert Tarus, care controleaza 65,98% din capital. Julius Baer Investment Management LLC detine 5,18% din totalul actiunilor.

Titlurile Farmaceutica Remedia se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sectiunea XMBS, sub simbolul RMAH. Ultimul pret la care s-au tranzactionat actiunile societatii in sedinta din 17 octombrie a fost de 8 lei, ceea ce conduce la o capitalizare de 8,48 milioane lei (2,53 milioane euro).

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri