Carrefour Romania a raportat, in 2007, vanzari de 866 milioane de euro, cu 54,5% mai mult decat veniturile inregistrate la finele lui 2006, in conditiile mentinerii ratelor de schimb valutar.

La nivel european, Romania conduce la cresterea vanzarilor in termeni comparabili, find urmata de Spania si Portugalia.

Carrefour, cel de-al doilea lant de magazine (retailer) din lume, a anuntat ca vanzarile anuale au urcat cu 7% la o rata de schimb constanta, depasind nivelul tintit pentru anul 2007, datorita unui sfarsit de an in forta.

In cadrul raportului financiar, Carrefour a anuntat ca vanzarile au crescut in 2007 la 92,272 miliarde euro (134,9 miliarde dolari), sustinute de achizitii si de deschiderea unor noi magazine, si a confirmat ca se indreapta spre atingerea unui nivel mai ridicat al profitului operational.

Vanzarile din ultimele trei luni ale anului au crescut cu 10% - la o rata de schimb constanta - pana la 25,573 miliarde euro, depasind estimarea medie de 25,278 miliarde euro.

Subsidiara din Romania a Carrefour, care dispune de o retea de 11 hipermarketuri, estimase in decembrie ca va realiza o cifra de afaceri de peste 800 milioane de euro in 2007, cu peste 30% mai mare fata de 2006, pentru ca in 2008 sa depaseasca pragul de un miliard de euro.

In noiembrie 2007, Carrefour Romania a intrat si pe segmentul supermarketurilor, prin semnarea unui acord de preluare a lantului de magazine Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de supermarketuri, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
TOP Care sunt cele mai mari retele de retail din Romania