Producatorul Casa Noastra vizeaza dublarea cotei de piata la 10%, pana in 2010, pe segmentul ferestrelor si usilor din PVC prin lansarea brandului QFort si prin investitii de circa 2,4 milioane euro in dezvoltarea retelei de distributie, informeaza NewsIn.
In prezent, compania detine o cota de 5% pe piata de profil. Pana la finalul anului 2010, Casa Noastra si-a propus sa isi extinda reteaua de showroomuri la 150 de unitati, brandul QFort fiind astfel prezent in toate judetele din tara.

Producatorul dispune de o retea de 84 de magazine, din care 61 de magazine proprii si 23 de magazine ale distribuitorilor autorizati situate in 42 de orase din tara, printre care: Bucuresti, Brasov, Craiova, Constanta, Pitesti, Rm-Valcea, Sibiu, Timisoara si altele.

Principalii parteneri ai companiei sunt Veka AG Germania - furnizor de profile PVC, Roto Frank AG Germania - furnizor de feronerie si Guardian SUA - furnizor de sticla.

Casa Noastra estimeaza anul acesta o cifra de afaceri de 33 milioane euro, in crestere cu 50% fata de 2007 cand a realizat afaceri de 22 milioane euro. In plus, ca urmare a unui proiect investitional de peste 45 de milioane euro derulat pe o suprafata de teren de 170.000 metri patrati situata in localitatea Pielesti, la cinci kilometri de orasul Craiova, compania va dezvolta pana la finalul anului 2010 una dintre cele mai mari capacitati de productie de sisteme de ferestre si usi termoizolante din PVC din Sud-Estul Europei.

Investitia consta in constructia a patru noi hale de productie, doua pentru sisteme de usi si ferestre din PVC cu o suprafata totala de 11.700 metri patrati si doua hale destinate productiei de geam termoizolant si sticle speciale cu o suprafata totala de 11.500 metri patrati.

Casa Noastra a fost infiintata in anul 1995 si este producator de sisteme de ferestre si usi din PVC cu geam termoizolant. Compania are capital integral romanesc si peste 230.000 de clienti, persoane fizice si juridice.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri