Vanzarile Ursus Breweries au crescut cu 22% in primul trimestru

Volumul vanzarilor Ursus Breweries a crescut cu 22% in primul trimestru al exercitiului financiar (aprilie – iunie 2008), fata de perioada similara a anului trecut, se arata intr-un comunicat al producatorului de bere.

Potrivit datelor furnizate de companie, cresterea organica a fost sustinuta de extinderea capacitatilor de productie.

"Am reusit sa ne continuam cresterea pe o piata cu un ritm de crestere usor mai lent, de 5% si in pofida conditiilor meteorologice inconstante. Vom continua sa investim in marci, capacitati de productie si marketing si suntem increzatori ca vom avea si in continuare o performanta peste nivelul pietei", a declarat Stephan Maria Weber, presedinte si CEO Ursus Breweries.

In primul trimestru inceput la 1 aprilie 2008, Ursus a indicat cresteri pe toate segmentele de piata. In ce priveste marca Timisoreana, producatorul a anuntat cresteri ale vanzarilor de 28%.

De asemenea, vanzarile Ciucas au crescut cu 26%, promovand marca pe locul doi in segmentul economic al companiei. Noul produs Redd’s, a inregistrat, de asemenea, cresteri ale vanzarilor.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc detinea o cota de piata estimata de peste 29%, la sfarsitul lunii mai 2008. Producatorul detine patru fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Urus Breweries sunt Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie in peste 60 de tari de pe 6 continente. In exercitiul financiar incheiat la 31 martie 2008, grupul a raportat un profit ajustat inainte de impozitare de 3.639 milioane dolari si venituri de 21.410 milioane dolari. SABMiller plc este cotata la bursele de valori din Londra si Johannesburg.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri