Vanzarile Carrefour in Romania au crescut in primul semestru al anului cu 4,8%, pana la valoarea de 532 de milioane de euro, pe fondul majorarii vanzarilor si in cel de-al doilea trimestru al anului.
Astfel, in al doilea trimestru al anului 2009, vanzarile din Romania ale retailerului Carrefour au crescut cu 3% fata de perioada similara a anului precedent, pana la valoarea de 282 milioane de euro, scrie NewsIn.

Potrivit datelor publicate de retailer in luna aprilie a acestui an, vanzarile Carrefour in Romania au crescut in primul trimestru cu 6,9% la un curs de schimb curent, pana la o valoare de 250 milioane de euro, fata de 234 milioane euro cat a obtinut in primul trimestru din 2008.

Vanzarile din Romania au reprezentat in primul trimestru al anului curent 1,1% din vanzarile totale ale Carrefour. Anul trecut, Carrefour Romania a inregistrat cea mai mare crestere a vanzarilor anuale la nivel mondial in cadrul grupului, de 51,8% la un curs de schimb constant, pana la 1,19 miliarde euro.

Carrefour Romania opereaza in prezent 23 hipermarketuri la nivel national. Retailerul este prezent si pe segmentul de supermarketuri, dupa ce a preluat in toamna anului trecut lantul de magazine Artima, pentru 55 milioane de euro, pe care le-a transformat in unitati Carrefour Express.

Reteaua Artima opera 21 de supermarketuri, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzare de 21.000 metri patrati.

Retailerul francez Carrefour detine la nivel mondial peste 15.000 de magazine, in 30 de tari din Europa, America Latina si Asia. Potrivit reprezentantilor Carrefour, cifra de afaceri a grupului la nivel mondial a fost, anul trecut, de 97,6 miliarde de euro.

Printre principalii jucatori din comertul romanesc se afla grupurile Metro, Rewe (Selgros Cash & Carry, Billa si Penny Market) si Carrefour.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri